Hallo dames, is er iemand die mij raad kan geven wat ik het beste kan doen? Ik heb sinds een tijdje last van mijn stuitje, met zitten met staan met lopen en met liggen Ook begin ik nu last te krijgen net onder mijn linker schouder blad, pff dat is echt niet fijn want ik kan er geen kant mee op! Zitten is irritand liggen kan niet op mijn linkerkant en als ik loop voel ik het bij iedere stap die ik zet..... :x Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe dit evt. te verhelpen is? Liefs J.
hmmm geen idee wat je stuitje betreft,... maar schouderblad,..kan dat niet duiden op een slijmbeursontsteking,..heb ik ook gehad en was net onder mijn schouderblad,..zeurende stekende pijn,.... heeft niks met de zwangerschap te maken neem ik aan.... succes meis!
Hoi, ik had bij mijn vorige zwangerschap ook zo'n last van mijn stuitje. Als ik enige tijd rechtop had gezeten op bijvoorbeeld een bureaustoel voelde het alsof mijn kont van steen was geworden. Nu ben ik ongeveer 15 weken zwanger en begin het ook alweer te voelen. Ben bang dat je er weinig aan kunt doen. Het zijn je hormonen die alles week maken, ook je spieren waardoor je (zeker zwakke punten) in je lichaam beter voelt. Maar als je ook met lopen last hebt is wel gek. Ik zou toch de huisarts even raadplegen, ook voor je schouder. Niet mee wachten, gewoon doen.