Ik gebruik de ovulatietest van Sensitest (dipstick). Ik ben redelijk regelmatig ongesteld en zou rond as donderdag een eisprong moeten hebben. Had afgelopen zondag vor het eerst een vaag lijntje en deze is wel iets duidelijker gewrden de afgelopen 2 dagen maar nog niet zo dnker al de controlestreep....Ik heb wel duidelijk steken in mijn lies aan 1 kant en veel afscheiding (dun, je kunt draden trekken). Toch twijfel ik door de testen of mijn eisprong er wel aan komt? Maakt me wat onzeker...Zeker omdat ik ruim 2 maanden geleden een vmk heb gehad en we z graag zwanger willen worden. Wat is jullie advies? Is dit een reden naar de huisarts te gaan of niet?
hoi, aan je symptomen te zien zou ik zeggen dat je een eisprong hebt gehad. Ik zou er maar vanuit gaan, zeker als je ook een vrij regelmatige cyclus hebt en al een keer zwanger geworden bent. Eigenlijk is je lichaam dan betrouwbaar genoeg en heb je niet eens een ovulatietest nodig. Mirjam
Dag Mirjam Bedankt voor je reactie. Zeg je daarmee dat ik als ik een regelmatige cyclus heb van omstreeks 32 dagen ik er van uit mag gaan dat ik ook een eisprong heb elke maand? Andere vraag, kan badderen ineen bronnenbad (inHongarije) kwaad als ik mogelijk pril zwanger ben? We gaan dit weekend en moet volgende week ongi worden.Site is Gellertbath.com Groet Donja
hoi, als je een regelmatige cyclus hebt van 32 dagen is het zo goed als zeker dat er ook een eisprong is ja. Zeker omdat je ook beschrijft dat je vruchtbaar slijm hebt. Bronnenbaden kunnen bij mij weten geen kwaad. Mirjam