na ruim 2 weken heel de dag misselijk te zijn en spugen...dacht ik er van af te zijn...maar nu heb ik veel last van maagzuur..ook erg vervelend....maarja het schijnt er bij te horen....wie heeft er nu ook al last van...
Ik heb ook erg veel last van maagzuur. Een beschuitje of een lepel vanille vla wil wel eens helpen. Of een Rennie... maar het is idd geen pretje!
Met vlagen heb ik er last van. Vooral voor het slapen gaan tegenwoordig. Wat mij helpt is melk drinken, pepermuntje nemen of vanillevla eten. Hopelijk heb je er wat aan. Groetjes
Ik heb sinds de kerstdagen elke nacht last van maagzuur. Echt vreselijk. Ik heb mijn bed aan de hoofdzijde iets verhoogd, en ik neem als het erger wordt een rennie.
ik heb Antagel gehaald bij de apotheek ik heb net genomen en dat werkt echt goed hoop dat ik vanavond nu goed kan slapen word helemaal gek van de maagzuur. gr chantal.
heb je het overdag of alleen in bed? bij mij is het voornamelijk in bed, en bij mij helpt het heel erg om dan op me linkerzij te gaan liggen, rug of rechts heb ik er veel last van, links trekt het weg. goed rechtop zitten met eten en op de bank of in de stoel ook rechtop blijven zitten, helpt voor overdag. overdag mag je ook gewoon een rennie nemen.
ik heb de fles rennie vloeibaar op het nachtkastje staan, gaat er niet helemaal van over maar net genoeg om in te kunnen slapen
Hai, Wat bij mij helpt is een maansteen dragen. Deze steen kan ook helpen tegen maagzuur. Groeten, Hillegonda
Volgens mij mag je geen Rennie als je zwanger bent?! Heb al een tijd (en nog steeds) last hiervan en van de VK de tip van Gaviscon gekregen. Te koop bij apotheek of drogist, in tabletten of vloeibaar... Superspullie!!! =D> Wat meer rechtop zitten (als je ligt dan hè) of vla helpt ook best.