baby slaat zichzelf bewust..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Devin doet dit al een hele tijd, maar nu hij meer kracht krijgt lijkt t mij wel pijnlijk worden? Ook blijft hij 'stijf' als je m optilt oid.. dit heeft hij ook al vanaf het begin. En ook altijd met zijn linkerarmpje dus slaan.. wie weet wat dit is, hij doet dit echt bewust bij zichzelf.. Is ie zichzelf aan t ontdekken? ;)

2. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Haha, wat grappig. ZL doet beide! Ook zich stijf maken als ik hem optil en zichzelf slaan, maar dan met zijn rechterarmpje. Hij huilt niet, dus denk niet dat het pijnlijk is...al grijp ik nog wel vaak is door zijn handje vast te houden.

3. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    ons knulletje strekte zich ook op het moment dat je hem op wilde tillen, ook slaan en krabben deed hij vaak. Uiteindelijk zijn we met hem naar een osteopaat gegaan die heeft hem behandeld aan zijn " heiligbeentje" oid.. hij vertelde dat onze knul tegen het KISS-syndroom aan zat..(schijnt dat overstrekking vaak voorkomt bij KISS) nou hoe het ook is.........het heeft onze knul wel geholpen want tijdje daarna was hij in alles rustiger..
    Hoop dat alle reacties je ergens brengen of in ieder geval gerust kunnen stellen want ik weet nog hoe vervelend ik me voelde toen hij dat met zichzelf deed..sterkte ermee meid!

Deel Deze Pagina