Net 20 weken echo gehad. Was best zenuwachtig. Het is een overduidelijke jongen, hij liet het maar al te graag zien hihi. Ook zijn spierballen moest ie steeds even showen! Ik ben zo happy. Alles zag er erg goed uit, alleen was alles net iets groter als het gemiddelde. Ze zei dat er een kans was dat mijn uitgerekende datum niet helemaal klopte, dat ik misschien iets eerder ben uitgerekend. Ach we zullen zien, ben allang blij dat alles goed is met ons kindje! Wauw, wat is dat mooi!!
Super gefeliciteerd! Ik was ook zo zenuwachtig voor de 20 weken echo. Het is toch maar afwachten of alles goed is. Succes met derest van je zwangerschap en geniet ervan!
super gefeliciteerd. Ik heb morgen mijn 20 weken echo. Ik heb er onwijs zin in maar ik maak me nu al super druk. Hoelang duurt zo'n echo eigenlijk? En waar controleren ze op?
Ah wat leuk!! Heerlijk he om zo te kunnen kijken naar je kleintje Hier nog heel even geduld op de 20 weken echo, maar bij de vorige echo leek het erop dat wij waarschijnlijk (voor 90% zeker) ook een jongetje krijgen! Ben benieuwd of de echo mevrouw gelijk had en of ik gelijk heb (zeg al vanaf dat ik wist dat ik zwanger was dat het een jongen zou worden ) Geniet er van en veel shop plezier
gefeliciteerd!! wij weten sinds zaterdag (pretecho) dat het een knul is... helemaal geweldig!! leuk is dat heh als ze er zo mee sjowen.. volgens mij man eigen
Superleuk!! Proficiat! Alles goed, toppie! Kan niet wachten tot wij de 20 wkn echo ook hebben. Duurt nog 6 weekjes
gefeliciteerd !!! kan me helemaal vinden ik jouw verhaal, ik had afgelopen maandag de 20-weken echo.... wat een mooi moment, toen ze me vertelde dat we er een zoon bij krijgen, huilen huilen huilen...!! hebben we van beide wat !!
Jaaa leuk !! wij komen net thuis van de 20 weken echo, en ook een knul! ons eerste kindje, ik was ook zooo zenuwachtig, het duurde niet superlang zo'n drie kwartier denk ik zoiets en natuurlijk kijken ze of alles goed is alles aanwezig en dat is zo, ben zoo opgelucht je bent toch bang dat er wat mis is.... pfff voel me nu zo blij en goed en ik geniet echt van de zwangerschap
Gefeliciteerd met jullie babyboy! Ik heb 2 zoontjes en echt, het is zooo super leuk! ;o) geniet ervan.