Hoi Allemaal, Mijn vriend en ik proberen al meer als een jaar zwanger te worden tot nu toe nog geen resultaat... Tot aan deze maand heb ik een redelijke cyclus gehad, met hier en daar wat uitschieters. 3 dagen geleden was mijn nod en heb die dag ook sex gehad, omdat ik nog geen tekenen van beginnende menstruatie voelde. Toen we klaar waren merkte mijn vriend op dat het begonnen was en deed ik wat ik moest doen. Het rare van het hele verhaal is dat het alleen maar bij dat kleine beetje bleef... Nu heb ik nog steeds niet het idee dat het door gaat zetten, wat kan dit zijn? Sorry voor sommige ranzige details maar weet niet hoe ik het anders het beste kan omschrijven. Aangezien we al een aantal teleurstellingen hebben gehad wil ik nog niet gelijk om een test rennen. Ik hoop dat iemand dit herkent of weet wat dit kan zijn en mij gerust kan stellen... Gestopt met de pil in maart 2011
Ook heb ik ineens trek ik aparte dingen.... gisteravond zat ik op de bank en had ik honger dacht ik smeer een boterham met jam... lekker gezond maar toen ik de koelkast open trok zag ik ook een pot augurken staan die heb ik uiteindelijk klein gesneden en ook op mn boterham met jam gelegd...?????? echt heeeeeeeeel raar maar daar had ik ineens zin in normaal heb ik het niet zo op augurken...
Een beetje geduld Niet iedereen heeft overdag de mogelijkheid om achter de PC te zitten, soms duurt het gewoon even eer dat je topic wordt gelezen door iemand die een nuttige reactie kan geven Behalve het bovenstaande heb ik weinig nuttigs toe te voegen.... behalve dan dat je het alleen maar kan weten door te testen, misschien was de lichte bloeding wel een innesteling? Weet je zeker wanneer je eisprong was? En het dus echt zeker is dat je nu overtijd bent?
het enigste wat je kan doen is testen. innestelbloeding 3 dagen na nod is wel laat misschien je ei later gehad dan ik zeg dus testen. p.s die broodje jam met augurken klinkt niet echt lekker nooit van gehoord ))
Ik wist ook nooit wanneer ik nou het beste kon 'klussen' en wanneer ik mijn eisprong enzo kreeg/had? Omdat ik altijd heel onregelmatig ongesteld werd kon ik er geen pijl aan vast trekken... Op deze site ben ik eens gaan snuffelen hier en daar (ook omdat ik nieuw ben) en kwam uit bij de calculator! Hier heb misschien moet je daar eens gaan kijken,linn86? Het heeft mij enorm geholpen!! We zijn nu bijna 6 weken zwanger!!! Veel succes en ik hoop op een snelle positieve test voor je! Liefs Bianca
Als het volgende week nog niet is begonnen ga ik testen. @bianca bedankt voor de info ik ga er gelijk naar kijken, misschien heb ik er ook wat aan. Groetjes...
Ja ik denk het wel, meestal als ik denk nu is het raak heb ik het altijd mis. Wel denk ik er de hele dag over na, maar om teleurstelling te voorkomen probeer ik het testen nog zo lang mogelijk uit te stellen.