Misschinen....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder3, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi meiden,

Ik zit weer in de onzekere fase, na een miskraam vorige maand heb ik als t goed is vorig week mijn eisprong gehad, had een paar dagen veel zin in sex en kreeg lichte steekjes links onderin buik wat na een dag weer weg was. Nu was mijn temp vandaag 37.5 en normaal zit ik gemiddeld op 36.8. Ik heb ook veel witte afscheiding en gisteren na het sexxen had ik een beetje rode afscheiding, zou dit de innesteling geweest kunnen zijn :(

Ik moet zeggen dat ik zo erg hoop dat het weer raak is en goed blijf gaan maar ik ben bang dat als ik ongie wordt de klap weer hard aan komt. Tot nu toe totaal geen verschijnselen van ongie.
    Maarja wordt weer afwachten.

Wat denken jullie ervan meiden?

Liefs Noesje

2. MamaMaddy

MamaMaddy Lid

7 mrt 2007
    17
    0
    0
    Begeleider verstandelijk gehandicapten
    Hoi!
    Ik kan er niks zinnigs over zeggen. Ik hoop alleen met je mee dat het weer raak is en dat het deze keer wel goed mag blijven gaan.
    Liefs MamaMaddy

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dankje ;)

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Mijn afscheiding blijft, het is wit en veel :oops:
    Soms voelt het net of ik ongie ben geworden maar dan is het gewoon witte troep :oops: Ik loop nu voor de zekerheid met inlegkruisjes in mijn slip want ....

Verder als ik op mijn borsten druk doet het pijn en mijn buik is ontzettend opgezwollen. Ook moet ik om de 2a3 uur plassen wat normaal maar 2of3 x per dag was en ben vanmorgen sinds 3 dagen naar de wc geweest voor boodschap :oops:

We hopen zo dat het weer raak is na die mk maar zijn bang dat de duivels langskomen.
    :cry:

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb vanmorgen een test van Midstream gedaan dat is het kleine testje met een hartje waar het streepje in moet komen als je zwanger bent.
    Er kwam een licht streepje in het hartje.

Ik durf nog niet te juichen want ben bang voor een teleurstelling.
    Morgenochtend doe ik nog een test en hoop dan meer duidelijkheid te hebben.

Maar het zou zo mooi zijn om na onze miskraam gelijk weer zwanger te zijn [-o< [-o< [-o< [-o<

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Noesje,

Zwanger worden gelijk na een miskraam is wel mogelijk, dus ik hoop voor je dat je echt zwanger bent.
    De test gaf dus een dun lijntje? :)
    Alleen ik ben ook bang dat dit nog de hcg gehalte van je miskraam zou kunnen zijn? Maar ja ik ben ook geen expert.
    Heel veel succes in ieder geval!

Liefs Vanilia

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    van mijn vorige zwangerschap kan het nit zijn ik had na mijn miskraam al een week erna een nega test en eergisteren was de test ook nog nega ;)

Begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen hoor hihi

8. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Hey Noesje,

Het zou toch geweldig nieuws voor je zijn meid!
    Ik hoop het echt voor je! Ik duim voor je! Laat je ons weten, als je over een paar daagjes nog een testje hebt gedaan, wat de uitslag is!

[-o<

Liefs,

SoSweet

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zeker laat ik het jullie weten,ik hoop dat het kan bij het topic: ik ben zwanger :)

De kriebels gieren op dit moment door mijn lijf na die lichte posi van clearblue :rolleyes:

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ooooohhhh.

Hmmm, dan denk ik toch stiekem dat je wel zwanger bent aangezien dat lijntje :)

Nou veel succes heh? En probeer gewoon lekker wat afleiding te zoeken.
    Het is lekker weer dus.

Liefs Vanilia

Deel Deze Pagina