Zo, ik ben EINDELIJK 30 weken zwanger! Nog 4 weken werken, nog minimaal 7 weken dragen (dan mag ik thuis bevallen, nog gewoon 10 weken en max. 12 weken! Dit meisje is BLIJ! Dat wilde ik even kwijt!
Ik kijk er ook naar uit dat ik 30 weken ben. Het is weer een hele mijlpaal én het betekend dat de laatste loodjes zijn aangebroken.
Je banner geeft aan dat je 28 weken en zes dagen bent... :-s Bij mij zelf is me dat ook al opgevallen. Mijn zwangerschapskaart van de verloskundige geeft ook een ander aantal dagen aan dan mijn banner... Weet iemand hoe het komt dat daar verschil in zit? :
Ik hoef ook nog maar een paar daagjes te wachten tot de 30 weken... En dan op naar de laatste loodjes!
Hahaha, gefeliciteerd... lol.. Ik ben vandaag Eindelijk 37 weken zwanger... Yes, het einde is in zicht..
Nou voor mij is vandaag de grote dag! 30 weken alweer, jeej wat gaat dat snel. Nog 4 weken werken (als ik weer mag gaan werken) en dan hopelijk 6 weken lekker nog genieten en de laatste kleine dingetjes doen. Lekker hoor. Liefs, Duveldraakje
Ook gefeliciteerd en welkom bij de club! Ik moet ook nog 4 weken (incl deze week maar da's nog maar 3 uur!) en dan heerlijk genieten! Ook van het weer hoop ik!
Hmm ja... die zijn inderdaad zo om! Had ik bij mijn dochter ook! En 't is ook zo weer die dag dat je weer aan 't werk moet...