korte cyclus, kort ongesteld.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door De mama van, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De mama van

4 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben na de geboorte van mijn zoontje, 1,5 jaar, geleden niet meer aan de pil gegaan. ongeveer een jaar na de bevalling werd mijn cyclus steeds korter, nu steeds rond de 21 dagen, soms een dag korter soms een dag langer. op zich is dat niet erg maar nu sinds 2 maanden wordt het bloedverlies ook steeds minder, ben maar 2 dagen ongesteld, en blijf een zeurend gevoel in mijn onderbuik houden. ik krijg wel netjes een eisprong, die kan ik duidelijk voelen(ga bijna door de grond dan::() en wordt bijna altijd netjes 2 weken daarna ongesteld ( nu 3 dagen later) het verandert dus behoorlijk. weet iemand wat dit kan zijn? ben ik teveel bezig met zwanger worden, of is mijn baarmoederslijmvlies niet dik genoeg (weinig bloed verlies), mijn eitje niet rijp genoeg door de korte cyclus of misschien zelfs al een vervroegde overgang?(te veel gegoogled denk ik..haha) maakt me een beetje onzeker!

Groetjes de mama van!

2. De mama van

4 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja en ik ga naar de huisarts hoor, maar ga eerst 2 weken op vakantie dus dat lukt voor die tijd niet meer, maar het blijft in mijn hoofd rondspoken. vandaar mijn vraag;)

3. De mama van

4 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina