Maagzuur

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cayth, Aug 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Zijn er nog meer meiden die hier last van hebben/hadden?

Ik word vandaag echt letterlijk GEK van de zuurbranden.. heb het echt nog noooit zó erg gehad, en niets bijzonders dan anders gegeten..

Dus ja, aangezien we bezig zijn voor een 2e wonder, ga je dan al snel denken of het een symptoom is??

Ik was vanmiddag bij mijn ouders, en die riepen direct; je bent zwanger! en dat terwijl ze helemaal niet weten dat we bezig zijn voor een 2e.. Ik verklaarde ze dus ook direct voor gek, maar mijn moeder vertelde direct dat zei bij mijn oudste zus 9 maanden lang hier last van heeft gehad.. hmmm;)

2. sassieka

sassieka Lid

Nov 1, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had/ heb er ook zo'n last van. Is begonnen vanaf het moment dat de pil goed en wel uit mijn lijf was. Was bij mij denk een soort van mestruatiekwaal. Maar ook nu (zie onderschrift) heb ik er last van. Al moet ik zeggen dat het gelukkig minder begint te worden. Bij mij willen rennies nog wel eens helpen. En wie weet heb je straks daadwerkelijk een positieve test in handen.

3. mamaKoenSjoerd

Aug 6, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Grappig..
    Heb net als jij een cyclus van 28 dagen en mag ook over 9 dagen testen! (als ik dat geduld kan opbrengen;)).
    Ook hier gisteren last gehad van maagzuur. In m'n vorige zwangerschappen nooit last van gehad, maar houdt me nu vast aan "dat het misschien dan toch wel een teken kan zijn dat.."
    Maar anyway, we kunnen dezelfde dag testen, spannend!

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Bij de tweede ook 9 maanden last gehad. Is nooit meer echt weggegaan. Het zou erg vroeg zijn om er nu al last van te hebben, maar ik duim voor je.

5. Within

Within Niet meer actief

Ik heb er ook last van, weet maandag of het een symptoom is.

6. talii

talii Niet meer actief

ik ben er net achter dat ik zwanger ben en bij mij was maagzuur een van de duidelijkste symptomen. kreeg hier al last van paar dagen voor nod en bleef soms de hele dag aanhouden niet bepaald een pretje inderdaad.. daardoor begon ik ook te denken zou het echt zo zijn? en ja dus..
    heb het nu nog steeds maar gelukkig niet meer de hele dag

7. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hoi meiden.
    Ik weet helaas nog niet wat het is om zwanger te zijn maar wel hoe vervelend maagzuur kan zijn. wat bij mij vaak goed helpt is een augurk eten.
    Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar gek genoeg werkt het wel.

Jullie kunnen het altijd proberen natuurlijk, misschien werkt het voor jullie ook wel.

liefs!

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik had paar dagen voor mijn nod ook maagzuur en normaal gezien heb ik daar dus nooit last van! En je ziet ben nu al bijna aan het einde van de zwschap :) spannend hoor laat je ons even weten als je getest hebt?

9. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hmmm spannend!!
    Ik gister nog af en toe last gehad, maar vandaag niet meer..

Wel was ik gister bij mijn moeder op verjaardag.. en op het laatst zegt een vriendin van mijn moeder ineens; Caythy, jij bent weer zwanger! Ik weet het zeker! ( ze is paranormaal begaafd)

Nou ik stond echt versteld, want niemand behalve mijn zus weet dat we er bezig mee zijn! en mijn zus verteld écht niets, want ook zei is bezig om zwanger te worden!

en.. aan het einde van de dag heb ik zooo'n opgezette buik, het liefst trek ik mijn positiekleding weer uit de kast, het doet gewoon zeer als ik een broek of rokje aan heb, ik moet echt mijn knoop + rits los doen! Ik heb dit bij mijn zoontje niet gehad, en ook na de zwangerschap nooooit gehad..
    Maar kan dat zóó snel? dat darmenbuikje?

Pfff spannend hoor..
    Vandaag ( naar aanleiding van die vriendin van mn moeder) toch een testje gedaan.. maarja, natuurlijk omowit! Ook logisch 7dpo..

MamaKoenSjoerd; Spannend!! Ik zal ook voor jou duimen hihi.. wat duurt dat wachtbankje toch altijd lang he??

10. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Nu moeten we nog 6 dagen in spanning afwachten !!! :)

11. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Jaaa pfff.. en ik heb zóóó geen geduld..stond vanochtend al op het punt om te testen hihi.. maar heb even met mezelf afgesproken dat ik om de dag ga testen.. dusss morgen weer! :)

12. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Vandaag trouwens ineens witte afscheiding ( heb ik anders nooit) maar weet ook niet meer of ik het bij mijn vorige zwangerschap heb gehad.. Pff je haalt je zoveel in je hoofd hihi..

13. Krullie88

Krullie88 Actief lid

Feb 19, 2012
    150
    0
    0
    Daar heb ik ook onwijs last van! Normaal heb ik echt nooit maagzuur, maar nu sinds een aantal dagen echt elke dag.
    Verder niet echt noemenswaardige 'kwaaltjes'. Alleen pijnlijke borsten, maar dat heb ik elke maand wanneer ongie naderd.
    Op 6 september kan ik testen.. Spannend!

14. mamaKoenSjoerd

Aug 6, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook mega ongeduld. Heb steeds gevoelige onderbuik, zuur komt omhoog af en toe en klein kriebeltje in onderbuik.
    Ook veel slijm, sorry;), wat ik volgens mij normaal nooit na eisprong heb.
    Vanochtend een, natuurlijk, veeeeul te vroege test gedaan en die was negatief.
    Ben blij om te lezen dat er hier meerderen zijn de verleiding van het testen ook niet kunnen weerstaan.;) Mag van mezelf woensdag maar weer een keertje.

15. love and hope

love and hope Actief lid

Jan 30, 2012
    236
    70
    28
    Female
    achterhoek
    Ik heb hier ook ontzettend last van..
    Heb het elke maand wel na mijn eisprong, alleen nu is het constant en ook misselijk erbij..
    Heb ook steken in mijn onderbuik en op de hoogte van mijn eierstokken wat door trekt naar mijn rug..
    en ik had me nog wel voor genomen niet in de kwaaltjes te trappen deze maand ;)
    Maar ik ben ook super nieuwsgierig.. Wil nog wel proberen te wachten met testen..

16. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ook hier vanochtend weer getest hihi.. nog steeeeds omowit! Maar bij mij zoontje teste ik pas 5 dagen na nod, dus ja toen was hij zeker positief.. kan dus ook niet vergelijken!

Maar heb écht zooo'n zwangergevoel.. sinds vandaag echt zere en groeiende borsten.. en mijn buik? praat me daar niet over!! Krijg van iedereen de vraag of ik zwanger ben.. heb vooral aan het einde vd dag zoooo'n opgezette buik! Kan mijn gewone kleding nog amper aan! Nou dit heb ik écht nog nooit gehad..

en gister alweeer heel erg last van maagzuur!

Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat ik niet zwanger ben..

17. sassieka

sassieka Lid

Nov 1, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ben wel onwijs benieuwd hoor nu. Hoop zo voor je dat je een mooie positieve test hebt binnenkort. Tis zo frusti af en toe hoe je lijf je in de maling kan nemen. Al klinken de symptomen toch al wel aardig positief. Ik duim voor je!

18. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik heb gistermiddag, en vanochtend voor het eerst een lichtpositieve tuurtest gehad hihi!

Morgenvroeg weer testen, dan 1 dag voor nod.. hopen dat hij dan wat duidelijker is, nu moet ik echt turen om hem te zien hihi!!

Maaaaar er staat iig een streepje!!! Ik hoop het zooo!!

19. mamaKoenSjoerd

Aug 6, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, een streepje is een streepje hoor Cayth!
    Ik ben vanavond even de stad in gesjeest voor dezelfde test die jij had...wie weet brengt ´t geluk en had ik gewoon niet de goeie :D
    Gisteren dacht ik de hele dag dat ik ongesteld moest worden, maar heb nog steeds steken in m´n liezen, zuur omhoog en wat slijm.
    Hoop dat ik m´n geduld tot komende zondag kan bewaren....of m´n ongi prikt komend weekend m´n zeepbel met hoop door.;)
    Laat jij je uitslag morgen ff weten, ben benieuwd!

20. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Spannend he! Ik ben net weer vrij na late dienst, ga nu lekker slapen..
    knap hoor dat je zo lang kan wachten hihi.. heb vandaag zelfs 2x getest.. op beide kv2v5 toch ook nog echt een streepje!
    Ik ben zoooo benieuwd naar die van morgen!!

Hier ook maagzuur, steken in de liezen, en ik keek net in de spiegel, en ik zie dikke blauwe aderen over mijn borsten lopen! Anders nooooit, ja toen ik zwanger was van ons zoontje.. hihi dus stiekem geloof ik er wel in!!

Vanaf nod kun je de clear blue digital met indicator doen toch?
    Of als de kv 2v5 morgen duidelijk is, dan ook wel?? Haha hoezo ongeduldig..

Nouja, slaap lekker dames! Tot morgen :)

Share This Page