halloo, is maagzuur normaal tijdens de zwangerschap? ben morgen 7 weken en heb maagzuur,en een raar gevoel in mijn maag..zou dat erbij horen of zou het eventuele beginnende buikgriep zijn..vroeg me dat af..
Maagzuur hoort erbij. De spier tussen je slokdarm en je maag kan niet altijd even goed sluiten omdat tijdens de zwangerschap je spieren wat slapper kunnen worden door de zwangerschaps hormonen. Het is heel naar om te hebben, omdat je het gevoel heb dat alles in de brand staat, als je er echt niet meer tegen kan dan kan je het beste aan de huisarts vragen of je er iets voor kan hebben.
Jahoor ik heb het eigenlijk nooit. Maar nu voor mijn NOD begon het al, bij mij is het echt een zwangerschapskwaaltje.
Hoihoi, Ik heb hier ook last van. Komt niet omhoog maar voel het wel. Zal bij iedereen wel anders zijn Heb het al vanaf zaterdag. Toen getest maar was veeeel te vroeg, gisteren nogmaals getest en ja hoor... Bingo!
Hier was maagzuur mijn eerste kwaaltje en het heeft me de gehele zwangerschap bijgestaan... Rennie was mijn beste vriend al die tijd! Twee dagen na de bevalling verdween het gelukkig weer!
Een rennie helpt idd heel goed! En je mag ze gewoon hebben tijdens zwangerschap! Bij mij gaat er zon groot doosje per week door. De drogist word rijk van mij!