De afgelopen weken had ik (veel) slijmerige afscheiding, groen ook (het leek wel snot haha), maar sinds een paar dagen lijkt het wel water ofzo. Het lijkt soms alsof ik in mijn broek geplast heb (een klein beetje dan)! Is die verandering normaal? Ik las wel ergens dat je afscheiding wat wateriger kan zijn tijdens je zwangerschap, maar dit is best irritant eigenlijk. PS: ben nu bijna elf weken
Maar als het groen is heb je denk ik toch een schimmel infectie. Krijg je al snel bij een zwangerschap omdat de zuurtegraad anders is. Geeft niet, even de dokter (assistent) bellen en vertellen hoe je afscheiding eruit ziet. Vaak hoef je daar niet eens voor langs te komen. Heb het zelf nu ook, vandaar. Groetjes, Mirelle.
Ik heb momenteel ook een schimmelinfectie, heel ongemakkelijk de jeuk en witte vloed.Ik had vandaag een afspraak bij de verloskundige, ze zei dat hier wel wat aan gedaan kan worden...ik naar de huisarts en kreeg een zalf mee, ik moet het vanavond uitproberen.. groetjes
Ik kreeg de vorige keer van die vaginale "eitjes" mee, staat er in de gebruiksaanwijzing dat de effecten op het ongeboren kind niet bekend zijn! Vond ik toch wel slordig van de huisarts.