Ook deze zwangerschap zou ik het leuk vinden om een dagboek bij te houden. Mijn vorige zwangerschap had ik die van Pauline oud, erg leuk, maar nu wil ik natuurlijk een andere Iemand nog leuke tips? Een dagboek met vragen, wat ruimte voor eventuele foto's en wat info vind ik wel leuk.
Ik heb die van Pauline den Oud, maar er staat wel bij 'herziene versie' Dus misschien kun je hem wel nog een keer doen? Weet niet hoeveel er verandert is...
Is die zwangerschaps agenda van why's niks? Die vond ik wel leuk! Die heb ik nu voor m'n zusje aangevraagd. Die is trouwens gratis bij babydump aan te vragen.
Ik heb deze besteld: bol.com | Mijn zwangerschapsdagboek, Alison Mackonochie & Mackonochie, Alison | Boeken... maar ik heb hem nog niet binnen! Er staan een aantal voorbeeld fotos bij van hoe hij er van de binnenkant uit ziet, en vond hem wel mooi vormgegeven, en volgens mij ook niet zoveel overbodige informatie zoals je in sommige dagboekjes wel ziet (daar heb ik wel andere boeken voor haha). Ik denk dat ik hem donderdag binnenkrijg, dan zal ik wel laten weten hoe hij in het echt is!
Ik heb de gratis zwangerschapsagenda van Why's... je kunt hem aanvragen en ophalen bijvoorbeeld bij de Jumbo. Per week kun je je verhaal kwijt en hij heeft een harde kaft en een leuke vormgeving. Bovendien is hij gratis, dat was voor mij wel belangrijk want deze tijd kost al centjes genoeg
Ziet er inderdaad mooi uit, die van Alison Mackonochie. Daar gaan we dan maar voor. Dank jullie dames