Hier ook al een week of 15 vreselijke maagzuur en het enige wat helpt is riopan (is ongeveer hetzelfde als antagel)
Dat witte drankje heet Antagel. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik de laatste 10 weken iedere week een fles leeggedronken. Dat was het enige wat nog hielp. Was wel een beetje prijzig, ik geloof 7 euro per fles ofzo, dus dat keer 10 Nu tijdens mijn tweede zwangerschap kan ik het nog redden met Rennies, maar ik vrees dat ik binnenkort weer aan de Antagel moet. Nou ja, ik vind het niet vies . 't Is alleen een beetje duur...
Mja flauw... maar bij mij was het enige wat hielp... bevallen. Heb het wondermiddel helaas niet gevonden. Gelukkig ben je nu weer maagzuur vrij!
Overdag drink ik liters melk, dat hielp. En wordt vaak snachts wakker van het brandende maagzuur. Dan neem ik tabletje Regla PH, zijn kauwtabletten. Werkt best snel bij mij. Kleine meid is ingedaald, maar helaas nog veel last van maagzuur
wat bij mij heel goed helpt is omeprazol. 1 pil per dag en de hele dag geen last. Ik heb het via de huisarts gekregen.
Melk of cola zonder prik werkt bij mij meestal wel. Heb ook zonder zwanger te zijn snel last van zuur, alhoewel het sterk verbetert is nu m'n galblaas er uit is. Omeprazol heb ik ook liggen voor als de huis-tuin en keuken middeltjes niet helpen. Op m'n linkerzijde slapen heb ik ook minder last, alleen heeft manlief dan weer last van mijn gesnurk , ook zo'n fijne "kwaal".
Het is echt een heerlijk gevoel om van de maagzuue af te zijn.. heb het mijn hele zwangerschap gehad.. nu lekker weer eten en drinken zonder ook maar een seconde last vam maagzuur.
Ja dit dus wat ik eerder ook zei. Het is heel onnodig om kapot terug liggen gaan van het maagzuur. Ik heb nooit ergens last van gehad. Daarnaast is het ongezond voor je slokdarm.