Hallo.. Morgen naar de vk maar ben toch erg nieuwsgierig en dacht eens even checken of mensen dit herkennen. Vandaag 34 wk en afgelopen donderdag ontzettend veel harde buiken gehad, steeds meer en regelmatig en er in de nacht ook wakker van geworden. Ik dacht even afwachten wat er vrijdag gebeurd. Vrijdag merkte ik dat ik de kleine muis wel vaak voelde, maar veel minder intensief dan normaal (die schopt/draait/slaat dat wil je niet weten haha). Omdat ik haar toch nog vaak voelde geen contact met vk. Nu valt me al het hele weekend op dat ik haar anders voel liggen en ook meer een geplop onderin mn buik en soms lijkt het wel alsof er iets duwt bij de ingang ergens van mn vagina?! Niet dat ik denk dat ze eruit komt ofzo maar voelt vreemd. Ook (veel) meer last van mn schaambeen sinds donderdag/vrijdag en sinds vandaag met lopen ook aan mn liezen... Zijn dit tekenen van indalen? Ik maak me geen zorgen maar is de eerste zwangerschap zo ver en gewoon erg benieuwd en nieuwsgierig
Heb hetzelfde meegemaakt! Maar ik werd ook nog eens overprikkelt door omstandigheden. Dus zat vandaag in het zkh voor controles. Gelukkig alleen een paniekaanval. Klinkt wel als indalen, maar hoeft nog niet vast te liggen.
Wow dat klinkt heftig. Ben zelf helaas ook bekend met angst en paniek aanvallen. Doe rustig aan!! Morgen de liggingsecho dus ben erg benieuwd
Klinkt herkenbaar en bij mij bleek mini volledig ingedaald op de laatste controle (afgelopen vrijdag). Vooral het ploppende onderin, de pijn in de liezen en aan het schaambeen klinken als indaling. De druk naar onderen toe kunnen miss ook voorweeen zijn maar weet niet of dat constant is of komt en gaat? Ik voel mini juist intenser sinds hij ingedaald is. Hij schopt en slaat nu nog harder als hij al deed, Maargoed de ruimte word ook steeds beperkter en hij word natuurlijk steeds groter Wanneer moet je weer op controle?
Ja het voelt op de een of andere manier echt anders dan "normaal". Ik voelde haar eerst voornamelijk links en rond mn navel en sommige dagen bij mn blaas. Maar nu dus echt onderin in het midden en die plopjes achtige bewegingen lijken wel alsof het ieder moment een beentje naar buiten wil steken hahaha. De druk en vooral pijn op mn schaambeen is echt niet meer leuk. Ben het gewend van de bekkenpijn maar nu kan ik wel janken met bewegen en lopen pfff. Maar goed, zal er wel bijhoren dus niet klagen...poging tot haha. Morgen in de ochtend weer op controle dus dan zal de vk wel kijken
Hier nooit echt iets gemerkt van het indalen. Behalve dat irritante schaambotpijn ineens. Echt zo typisch steeds. Nu heb ik het weer, en de kleine is ingedaald en ligt vast.
Het was niet van het indalen want de kleine madam ligt in stuit. Ik voel daar dus haar getrap hahaha. Ze was weer lekker druk en vk zei ook al ik snap waar de pijn vandaan komt hahaha. Over 10 daagjes terug kijken of ze gedraaid is