Aaaaaargh.. ik ben zo gefrustreerd. De hele zwangerschap ben ik al dankbaar dat ik geen vaginale schimmelinfecties en aambeien heb gehad. Beide schijnen nu eenmaal vaak voor te komen. Nu bijna 36 weken en lijk ik het allebei te hebben!! Gebruik al een week curanol (pillen en creme) en dat werkt voor geen meter. Nu heb ik ook alle klachten van een vaginale schimmel.. :x Met de billen bloot vind ik niet zo heel erg maar nu moet ik morgen denk ik maar naar de huisarts voor beide en dat vind ik iets minder... :x Ik zal toch geen antibiotica ofzo krijgen he? Dat wil ik echt niet.
Antibiotica helpt niet tegen een schimmeltje en ook niet tegen aambeien, ik verwacht dus niet dat hij dat zal voorschrijven. Aambeien gingen bij mij over zodra ik bevallen was, tot die tijd was het zorgen voor veeeel vezels, vocht en vetten. Schimmelinfectie is vaak prima te behandelen met antischimmelzalf of een speciaal eitje.
Hahaha jup... welkom tot de bijna bevallende club. Ik heb ze nog steeds en de bevalling was al een half jaar terug.
Vervelend! Ik zou die hemoclon spray kopen, gaf mij veel verlichting. En even een cremetje tegen de schimmel. Succes!
Ik had ze ook beide (+ blaasontsteking) tegelijk... Geen leuk gevoel... Gyno-dactarin voor de schimmelinfectie (7 dagen zalf inbrengen), en wat het aambei betreft stoelgang zo zacht mogelijk houden (ik heb nu zakjes Forlax 10g die ik 2x/d moet nemen om niet geconstipeerd te zijn). Voor de blaasontsteking heb ik wel 8d antibiotica gekregen.
Je kunt bij de dokter zo'n pil (ei)krijgen voor je schimmelinfectie. Is 1 dags kuur. En bij de apotheek zou je micanozol creme kunnen kopen mocht je aan de buitenkant last van schimmel hebben (6 euro kost dat ongeveer) Sterkte, zo vervelend!