Onze dame had en heeft een giga bos met haar, ik kan er bijna al staartjes van maken Dus wie weet hehe!
Hier helaas ook vreselijk last van maagzuur. De ene dag/nacht wat meer als de andere. Vannacht heeft het me weer flink wakker gehouden. Dan komen de golven zuur gewoon ophoog tot in mijn keel terug. Rennies pak ik elke avond uit voorzorg voor ik ga slapen, vaak moet ik midden in de nacht nog een 2e nemen. En mijn hoofdeinde staat standaard ook al omhoog. Daarnaast het voeteinde omhoog voor vocht in de pootjes. Lig er dus heerlijk opgevouwen bij . Bij mijn eerdere zwangerschappen had ik minder maagzuur. Zou ook nu wel wat minder mogen . Heb het trouwens zo'n beetje de hele dag door.
Hier ook een maagzuur probleem... ik ben morgen 35 weken zwanger en het is een drama betreft maagzuur. Ik heb al van alles geprobeerd.. rennies ga ik van braken, gaviscon heeft even geholpen en werkt nu ook niet meer. Maandag de gyn bellen voor een andere oplossing want dit is niet te doen. 'S nachts word ik wakker doordat ik onderhand stik in eigen braaksel en de pijn in mijn maag, slokdarm en keel.. en niet 1x... ook al diverse dingen geprobeerd zoals vla en lauwe melk.. maar helaas blijft het een vervelende kwaal!! Ook overdag heb ik er last van dus niet alleen 's nachts. Hinderlijk is het zeker! Ik probeer maar te onthouden dat er over 5 weken iets moois voor terug komt.
Tijdens mijn vorige zwangerschap gebruikte ik antagel. Ik vond het megavies maar het hielp wel iets. Nu krijg ik ook weer steeds vaker last van maagzuur, ben nu 33 weken zwanger. Een beker melk helpt bij mij wel aardig.
Ook hier een veel voorkomende kwaal. Ik slaap half zittend met 2 kussens. Voor het slapen gaan in bed een bakje biogarde. Als dat dan niet helpt staat er een flesje Gaviscon naast mn bed. Vanillavla is ook een goeie, had ik als tip ook al voorbij zien komen. Een paar uur voordat je gaat slapen niet meer snoepen/eten...maar dat is als hoogzwangere makkelijker gezegd dan gedaan. 😉 Weet er alles van. Succes!!
Ook ik heb last van maagzuur. Rennies werken bij mij eventjes, en dan is het weer mis. Ik slaap inmiddels op 3 kussens (niet heel ideaal) en dat werkt wel ietsje. En ik zorg dat ik de avond voor het slapen gaan geen maagzuur opwekkende dingen eet of drink.