Herkent iemand dit? Is het een soort van bekken instabiliteit misschien? Als ik op Google kijk is het meest voorkomende "antwoord" indalingspijn. Maar mijn kindje ligt al bijna 2 weken vast ingedaald... Het is pijn in beide liezen, bij die spiertjes, om de ingang van de schede zeg maar. Herken het niet van de vorige twee zwangerschappen
Heb het ook. We zijn even ver..... Ging uit van indalen. Heb het eerdere zwangerschappen ook gehad. Ook op momenten dat het kindje al wel aardig ingedaald was, maar nog niet echt vast in het bekken lag.
Kunnen ook een soort van voorweeen zijn die je gewoon bovenaan in je benen voelt. Ikzelf had al weeen vanaf week 32. Kunnen best al heftig zijn ookal noemen ze het maar voorweeen. Als ik toendertijd aan de monitor moest kreeg ik van bijna elke vroedvrouw wel de vraag of het wel ging met mij omdat de monitor best hevige weeen aangaf.
Ik herken het ook, denk dat het ook te maken heeft met dat de baby nu wat minder ruimte daar heeft, dus elke beweging die ze maakt voel je extra.
Ik lees hier toevallig effe, ben nu niet zwanger maar heb het tijdens m'n zwangerschap ook gehad. Als ik in bed lag kon bij het omdraaien niet eens fatsoenlijk m'n ene been naar beneden laten zakken, zoveel pijn deed dat. Ook als ik een stukje liep, veel last van m'n liezen. Volgens de verloskundige was het gewoon bandenpijn
Oh wauw!! Gefeliciteerd!!! Dan weet ik dus dat ik tzt, als ik diezelfde pijn weer voel, er rekening mee moet houden hihi
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk alles goed met de kleine meid? Aangezien het nog erg vroeg is. In elk geval lekker genieten!