iemand nog een tip de rennies werken niet meer en antagel ook niet helemaal meer Heb er zooo last van het houd me wakker snachts
Omeprazol werkt voor mij super. Geloof dat je tot een bepaald dosering zelfs bij de Kruidvat kunt halen, maar ik zou toch even langs de huisarts gaan.
Augurken! Ik had een aantal keren verschrikkelijke maagzuur en die remmers neem ik liever niet, dus ging ik Googelen en kwam ik de tip van augurken tegen. 2 eten en het was binnen een half uur weg kwestie van baat het niet, schaadt het niet
Hier omeprazol 40mg 2 x dgs 1 caps. Werkt als een tierelier! Je kunt ook augurken proberen, maar die doen niets aan het teveel aan aanmaak van het zuur. Omeprazol is een ppi en zorgt van binnenuit voor minder maagzuur. Rennie en zo, neutraliseren het aanwezige maagzuur tot een bepaalde hoogte, ze doen niets aan de diepere oorzaak. Beterschap! Ik weet wat een drama het is nml
Niet om je bang te maken maar als je veel pijn in je maag blijft houden (echt dagen aaneen), en omeprosal niet werkt dan moet je even naar de huisarts. Ik had namelijk vaak last van mijn maag, en omeprosal, rennie en antagel deden niets. Bleek dat het mijn galblaas was
Ai jakkie Het gaat denk ik nu dubbelop want ik heb ook griep Heb volgende week zo wie zo weer controle
Oh bah, en de baby zit natuurlijk ook al lekker hoog? Hoop dat je opknapt!! Ik had zelf nooit aan mijn galblaas gedacht dus daarom waarschuw ik er toch maar voor. Was blij dat mijn huisarts me voor een extra echo naar het ziekenhuis stuurde. Hij is er inmiddels uit en het leven is een stuk zonniger nu
Hier kreeg ik ook koliekpijnen en dacht men ook even aal galstenen. Bleek toch van maagzuur te komen. 40 mg Omeprazol deed wonderen. Echt het meest fantastische medicijn ooit! Werkt als een tiet, snel, makkelijk en effectief. Ik kon eindelijk weer normaal ademhalen! Maar als dit niet helpt en je pijn blijft houden, toch even naar de arts!