Bij de vk kwam het gesprek erop dat ik voor 99% verwacht weer spruw te krijgen. En baby ook. Immers bij alle 5 gehad dus dat zit blijkbaar gewoon in mijn systeem. Nu kreeg ik de tip van haar om probiotica te gebruiken tijdens de zwangerschap, dat zou ee kans sterk verkleinen. Zijn er die er ervaring mee hebben?
Volg. Bij mijn jongste zo erg gehad, het kwam telkens terug en uiteindelijk heb ik niet zo lang kunnen voeden als ik wilde door onder andere spruw. Ik hoop zo dat het nu beter zal gaan en het voeden weer een fijne ervaring zal zijn!
Ik heb probiotica genomen met 34 weken zwanger, tot 8 weken daarna. Volgens mij orthiflor start poeder. Maar toch spruw gehad.
Beide zwangerschappen probiotica geslikt, beide borstvoedingsperiodes spruw gehad. Hoort er helaas dus bij mij ook gewoon bij, ondanks voorzorgsmaatregelen.
Hier probiotica geslikt en preventief kokosolie gesmeerd na elk voedingsmoment en geen spruw gehad, hij is nu 18 maanden. Wel had ik een flesje gentiaan violet in huis voor het geval dat ik wel spruw kreeg
Oh ellende hè. Bij L. hielp niets eigenlijk. Duurde zoooolang. Gelukkig nu al een poosje (vanzelf) helemaal overgegaan. Bij die andere drie nooit last van gehad..
De gentiaan violet hielp wel goed. Maar als ik kan voorkomen door probiotica... Maar heb ook geen zin in maanden (extra) pillen slikken voor een geringe kans terwijl ik met gentiaan violet goede ervaringen heb. Vind alleen ijzertabletten wel genoeg eigenlijk, puur omdat ik ook weet dat ik me zo beroerd ga voelen als mn waardes te laag gaan (en met de waarden van nu is die kans groot met een bevalling)
Ja snap ik goed! Hier hielp gentiaan violet ook niet voldoende helaas. Echt alles geprobeerd, heel irritant. Maar gelukkig had ik er zelf ook geen last van en viel haar ongemak ook mee..