Hallo allemaal ik ben onlangs gestopt met de pil,was vorig jaar in september met de pil begonnen,ik ben onlangs gestopt,in januari heb hem tot 5 januari ingenomen 2008,daarna was ik op den 8 van de maand ongesteld,moest hem den 12 innemen maar heb dat niet gedaan.Had vanaf die zaterdag 12 januari buikpijn tot nu toe ,het lijk alsof ik ongesteld moet worden,zo voelt het aan heb altijd een cucl.van 28 dagen gehad,maar ik heb opde cal berekend dat ik den 19de van de maand een beetje vruchtbaar ben,20 januari 2008 vruchtbaar,21 erg vruchtbaar ,en mijn ei de 22 hebt,maar mijn einhelijke vraag is ,dat ik zaterdag jongstleden gemeenschap heb gehad zonder condoom en dat was den 19 de nu weet ik niet of ik zwanger kan zijn,ik weet niet hoelang sperma binnen van een vrouw blijft,toen ik op de cal berkend had dan stond er 19 januari een beetje vruchtbaar,20 vruchtbaar,21 erg vruchtbaar,22eisprong ,ik heb altijd een cucl.van 28 dagen,nu weet ik niet of ik zwanger kan zij ,want ik heb gemeenschap gehad op de dag dat ik en beetje vruchtbaar was en nu weet ik niet hoelang sperma binnen van een vrouw blijft .graag reacties ben echt benieuwd of ik zwanger kan zijn ,ben 23 jaartjes jong
ppft, ingewikkeld verhaal! Euhm , die pijnen dat je hebt, kan "Ontpillen" zijn. Als je je pil vergeet in te pakken moet je tot 7 dagen er na veilig vrijen, dus het zou kunnen, maar wij weten het ook nooit zeker he. Je zal moeten wachten tot de dag dat je normaal ongesteld zou moeten worden (NOD) en dan een testje wagen! Liefs
Idd beetje ingewikkeld. Maar ik denk zelf ook wel dat het ontpillen is, omdat je er nog niet zo lang vanaf bent. Je kan idd een testje wagen als je niet ongi word. Groetjes
Ik kan helemaal niet aan je verhaal aan uit maar in ieder geval kun je 14 dagen na het onveilige contact eventueel een testje doen.