Hallo hallo Ik wil jullie allemaal even vertellen dat wij ons 2de wondertje verwachten in December. Kan het nog steeds niet geloven. En dat in de eerste ronde. Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen. En zijn er nog meer moeder die hun derde kindje verwachten. Hoor graag van jullie allemaal. Groetjes Simone
Gefeliciteerd! Je kan het beste mee kletsen met de december-mama's! Daar zitten alle meiden die in december uitgerekend zijn, zie bevallingslijsten.
uh tweede wondertje? zwanger van de derde? Ik vat hem niet? Is het nu jullie tweede of derde kindje? Van harte!
Hoe oud zijn de meiden? Mijn jongens zijn 5 en 3 en het is zo leuk om zwanger te zijn met grote kindern! (ja 5 en 3 is groooot ).
Mijn Meiden zijn wat jonger. Janne word 4 in augutus, maar al een echt moedertje, en Fiene word in juli 2 jaar. Iedereen bedankt voor de felicitaties. Groetjes Simone
Gefeliciteerd! Ondanks dat ik zelf ook zwanger ben van de 3e, zet ik toch een slot op dit topic. Eerder zijn er ook topics gesloten van 2e, 3e of meer kindjes. Groet van Kiki Moderator