hoi hoi sinds een paar dagen heb ik echt vreselijke last van brandend maagzuur nu heb ik daar al gaviscon voor maar het schijnt niet echt te helpen wie weet er een andere oplossing voor me want het zit me echt heel hoog heb het nu bijna iedere dag en heel vaak s'nachts dan word ik er echt wakker van en ik schijn het maar niet kwijt te raken heel erg vervelend want kom nu aardig wat slaap te kort terwijl ik dat best wel nodig heb dus HELP! groetjes wendy
hoi hoi, drankje van de apotheek heb ik, maar moet even op de naam komen... werkt super! ben even naar beneden gelopen... ja, het heet: Antagel, mag je gewoon nemen tijdens de zwangerschap. Succes!
Ik gebruik ook rennies .Die helpen op zich wel . Wat bij mij erg helpt is melk drinken en op tijd eten .Tussendoor een crackertje eten en zo . Het is niet prettig .Ik heb het heel mijn zwangerschap al . Ook opletten wat je eet ,helpt ook .Niet te gekruid eten en niet te vet en zo .
Ik heb er ook heel erg last van gehad. De 1e 3 maanden gespuugd, en daarna maagzuur. En ik kan je helaas meedelen dat het waarschijnlijk alleen maar erger gaat worden. Het enige wat bij mij even hielp waren rennies. Verder heb ik alle huismiddeltjes geprobeerd. Zelfs een lepel zilveruitjes. Dat had ik hier op het forum ergens gelezen. Maar niets hielp. Na m'n bevalling is het snel over gegaan gelukkig.
Ook hier maagzuur... en nu zeker de laatste weken de hele dag door. Wordt er helemaal gek van. En van die rare boeren/hikken. Ook hier helpt Rennie het beste, vaak neem ik er een en dan kan ik er weer een hele tijd tegenaan. Maar ik word er ook wel een beetje chagrijnig van hoor...
Ook ik heb last van maagzuur. Bij mij is het zelfs zo erg dat ik ervan moet overgeven, zo was ik vannacht wakker geworden van de slaap en heb 4x moeten overgeven. Het leek wel alsof mijn hele keel verbrand was na het overgeven. Ben vanochtend naar de apotheek geweest, omdat ik hier nu al een flinke tijd last van heb en heb Antagel gekregen. Even kijken of dit gaat helpen ... Erg vervelend allemaal
Ik heb er ook veel last van van. Ik gebruik Antagel en heb bepaalde voedinsmiddelen uit mijn "dieet" geschapt. Bloemkool doen we bijv. voorlopig echt niet meer!
Heb er vanaf het begin van mijn zwangerschap er al last van (nog voor ik een zwangerschapstest had gedaan) ervoor wist ik niet eens wat maagzuur was.... Sinds deze week antagel en het helpt wel maar bij mij komt het redelijk snel weer terug.... En dan nog het idee dat het nog erger gaat worden
Mijn gynacologe adviseerde vanilleijs! Blust en helpt. Geweldig excuus ook nog. Aardbijenijs bleek ook te werken.
Ik heb dat dus ook gehad, moest er ook van overgeven Maar ben toen naar de huisarts gegaan, en ook Antagel gekregen.
Ik heb eerst Gaviscon (vloeibaar en tablet vorm) gehad, dat werkte steeds maar heel kort dus dat schoot niet op Rennie's in tebalet vorm hielp zo goed als niet, maar ik heb nu rennie in vloeibare vorm en dat werkt echt best goed moet ik zeggen owja en melk helpt ook fftjes