mijn verloskundige vertelde me bij 28 weken dat mijn baby ingedaald was.... en ben 2 weken geleden weer geweest, en toen was ze helemaal verrast dat het allemaal zo vlot ging... want het hoofdje zat echt al helemaal in mijn bekken, zei ze. maar nu maak ik me zorgen.... vooral omdat iedreen in mijn omgeving raar op kijkt dat het nu al helemaal ingedaald is... en al een paar weken.... ze zeggen dat het dan eerder komt.... is dit waar???
Misschien is het handig om deze vraag bij de VK op deze site te stellen. Ik denk dat het niet hoeft te betekenen dat de kleine eerder komt, maar ik weet het niet zeker.
Sjarrel, De vk zei tegen mij de vorige keer (30 weken) dat de kleine ook al ingedaald was. Ben eigenlijk wel benieuwd of dat betekend dat de kleine vroeger kan komen....
De baby was bij mij met 32 weken ook al ingedaald, maar nee dat betekend niet dat de baby eerder komt! (helaas haha)
bij mij was de baby ook snel ingedaald.. maar het ligt eraan of er nog andere dingen bij komen kijken... ik ben bijv mijn slijmprop verloren en aan het openen.... ook daalt de baby bij mij sneller op het moment bij op 0 station... mar als de baby gewoon in positie is dan is er niks an de hand... meestal zeggen ze gewoon wat rustiger aan doen
ik had dat ook dat die vroeg ingedaald was, en iedereen zei dat die dan wel snel kwam... nou niet dus, gewoon precies op tijd kwam meneer. en die laatste weken duurden wel erg lang doordat ik dacht dat die eerder kwam. nu luister ik naar niemand meer, vooral al die bakerpraatjes niet.
Hallo allemaal, Geen idee wat het betekent als de baby al is ingedaald. Bij mij ligt Pluis regelmatig dwars. Ach ja, lekker languit nu het nog kan... Ik hoefde me daar geen zorgen over te maken volgens de vk. Ik zou het over indalen gewoon maar even navragen. Narcissen
Er moeten inderdaad meer factoren zijn. De gyn zei tegen mij dat het niet betekend dat de baby eerder komt omdat ze al met 32 weken ingedaald was.
Bij mij was de baby ook al heel vroeg ingedaald... Maar dat betekende niet dat hij eerder zou komen... Hij was er met 39 weken en 4 dagen...!!! Dus ik zou me niet zo zorgen maken als ik jou was..!!
Oke nou laten we het hopen ik ga morgen nog even VK bellen op spreekuur... want 28 weken is wel weer 4 wkn verschil met 32 wkn... maar ik post morgenochtend het resultaat wel...
Indalen zegt echt helemaal niks over wel of niet te vroeg bevallen. Je zult niet de eerste zijn bij wie het kindje al vroeg is ingedaald en bij wie het als nog weer uti het bekken kruipt.
Mijn dochter lag ook al rond de 29 weken ingedaald en is pas geboren na een ingeleide bevalling van een zwangerschap van 41 weken
Mijn zoontje Milan lag met week 29 ookal keurig ingedaald en is uiteindelijk 10 dagen nà de uitgerekende datum geboren. Dus vroeg indalen zegt niets over het tijdstip van de geboorte, daar komen zoals al gezegd wat meerdere factoren bij kijken...