Hoi meiden, Hebben jullie hier ook last van? Sinds deze week kan ik mij plotseling allerlei datums niet meer herinneren. Zo heb ik hyves nodig om de uitgerekende datum te onthouden en kan ik mij plotseling ook niet meer bedenken hoeveel weken ik zwanger ben. Ik heb gewoon gaten in mijn geheugen... terwijl datums onthouden altijd mijn sterkste punt was. Ik ben d'r al helemaal door van de mik en kan niet meer ophouden met huilen, stom toch? Ik heb echt het idee dat ik veel weker ben dan mijn vorige zwangerschap! diepe zucht
he friezinne als je je geheugen terug heb gevonden laat het eff weten waar je hem heb gevonden ga ik daar ook eff zoeken naar die vna mij haha. ik vergeet al mn afspraken als ik ze niet opschrijf. als ik boodschappen doe dan moet ik eg een lijstje meenemen anders kom ik met alles thuis wat ik niet nodig had. ook ik vergeet steeds hoever ik ben in de zwangerschap. bij mij zijn namen ook vreselijk ook al is het van dicht in de buurt en ken ik ze super goed, mn man zn nichtje woont 2 huizen verder en is hier heel vaak, maar weet soms haar naam niet eens meer dat is toch erg.
precies dat bedoel ik. Ik vind het echt heel frustrerend! En dan maar hopen dat je geen blunders maakt! Het gaat weer over moeten we maar denken, maar ik vind er niks aan!
ik vergeet ook ALLESSSSSS normaal ben ik hier een wandelende agenda, onthou ook alles wat mn vriend moet doen, omdat hij zelf alles vergeet...dus hier is het lekker een vergeetachtig zooitje
Oh mega herkenbaar! Ik heb t met telefoonnummers en afspraken. Ik was letterlijk een wandelende telefoongids en agenda, maar nu...ik vergeet zelfs welke dag het is...moet echt alles dubbel checken om niet op de verkeerde datum ergens te staan! Maar een voordeel, het komt weer goed! Liefs, DD
Hier hetzelfde probleem. Als ik een afspraak maak moet ik dat meteen op schrijven anders kan ik terug bellen om te vragen wanneer het ook alweer was. Op het werk merk ik ook dat ik veel dingen vergeet, maar gelukkig is dat niet zo heel erg.
Oh hou maar op hier ook last van! Afspraken worden vergeten, ookal schrijf ik ze in mijn agenda! Vandaag nog! We hadden een verjaardag, en ben hem straal vergeten! Heb maar ff gebeld en gezegt dat ik last van harde buiken had, en dat we een andere keer langs kwamen. Ik schaam me soms dood!
Heel herkenbaar, ik moet gewoon alles opschrijven. Nu had ik gisteren een gesprek in de dokterspraktijk met een medewerker, had netjes datum en uur opgeschreven maar dus helemaal de naam van die persoon vergeten. En ga ik even iets halen in de keuken, sta ik in de keuken en ben ik weer vergeten wat ik ging pakken. Of mijn moeder bellen om haar iets te vertellen, heb ik haar aan de lijn en ben ik weer vergeten waarom ik haar belde... Mijn moeder kan er wel mee lachen.
Herkenbaar! Gewoon vergeten te bellen naar de huisarts voor de uitslag van een urinekweek enzo, echt heel erg! Wat ik vooral heel erg vind is dat ik heel wazig en warrig ben in gesprekken. Halverwege mijn verhaal raak ik gewoon de draad kwijt, kan ik de woorden niet meer vinden en uiteindelijk hang ik een stom onsamenhangend uhm-verhaal op
Hoe herkenbaar... maak je een boodschappen briefje....kom je bij de winkel....ligt mn briefje nog thuis Zelfs een afspraak in het ZH vergeten, en het stond op de kalender..... En meer van dat soort dingen, normaal was ik de geen die alles onthield, maar nu ook niet meer hoor!
Heel herkenbaar idd... met iets bezig zijn en dan gewoon niet meer weten wat je aan het doen was... Wat ik ook heel erg heb dat ik erg stomme dingen doe of zeg zonder erbij na te denken... Zoals bijv. gewoon naar de lamp lopen om hem uit te doen terwijl dat we dat pas doen altijd voordat we naar bed gaan. Had ik iemand aan de telefoon zeg ik tegen diegene ik werk vandaag in Etten-leur terwijl ik toch echt in Bergen op zoom zat... en nog meer van dat soort vage dingen...
Ja hier ook super veel last van, schrijf echt alles op anders maak ik gerust drie dubbele afspraken. J Maar het ergste is dat iedereen tegen me zegt dat dit na de zwangerschap ook nog een hele poos zo blijft . Hoop maar dat ik m'n geheugen terug vind voor ik weer moet werken, want ben nu zoooo verstrooid!
Mijn geheugen valt wel mee. Ik ben mijn richtingsgevoel kwijt. Sinds een aantal weken kan ik geen kaart meer lezen en als je me nu ergens dropt raak ik heel erg in de war. Voor mijn zwangerschap had ik daar helemaal geen last van.