ling geef je ook gaviscon? zoja hou ergens wel in je achterhoofd dat hij daar verstopt kan van geraken dus mischien wel goed om effe in't oog te houden. ben toch blij te horen dat het werkt voor hem
nee dat gebruik ik niet, maar hij heeft wel al last van verstopping. Hij heeft maandag voor het laatst, wel 2 hele grote, poepbroeken gehad. Dus ik ben al aan het temperaturen (werkt meestal) en beetje bepanthen op zijn billetjes smeren (helpt ook meestal). Maar bedankt! hebben jullie ervaring met reflux en draagdoeken? ik heb begrepen dat dat ook nog kan werken omdat hij daar rustig van wordt. Ik heb ook idee dat hij veel contact nodig heeft maar ben bang om hem te verwennen. Iemand?
als je hem in een draagdoek draagt is hij inderdaad rustiger omdat hij rechtop zit, ik kon dit niet bij mijn twins maar zorgde er wel voor dat ze na het eten minstens een half uur rechtop zaten zodat het zuur niet direct omhoog kwam en wat betreft het verwennen . de eerste 3 maand kan je je kind niet verwennen omdat ze de link in hun hersens niet kunnen leggen tussen gepakt worden en aandacht krijgen en vragen erom dus knuffel je ventje maar zoveej jij en hij wilt
Hoi super dat het beter gaat. Een draagdoek werkte hier wel alleen heb ik haar wel in zo.n helelangedoek gedragen waar ik haar recht op in kon dragen. Als ik haar in zo'n halve maan achtige draagdoek droeg was het mis. Dan had ze juist meer last. Ze wilde ook nooit in de baby houding gedragen worden. alleen recht op (boer houding) Oke ik heb een beetje knullige benamingen maar zou niet weten hoe je het anders noemt. Ik moet er wel bij zeggen dat ze al van af dag 1 haar hoofdje recht hield en op kon tillen als ze op haar buik lag. Dit vond ze juist wel weer erg prettig in de box op haar buik maar op haar rug absoluut niet. O ja verstopping kan ook komen door JBPM. Meestal laxeert het alleen soms zo ook bij michelle zorgt het voor verstopping. Annemarie
ja ze zeggen het, dat je ze niet kan verwennen maar als hij huilt en ik pak hem op is hij meestal meteen stil! rara! maar denk er toch over om het aan teschaffen, lijkt mij gewoon lekker! lekker knuffelen en je bent wat mobieler in huis. Hij huilt zoveel dat ik toch wat gespannen ben en niet tot rust kan komen/dingen kan doen, en als hij stil is kan je gewoon wat meer doen, ook al hangt hij dan aan je buik! mijn collega had er ook goede ervaringen mee dus denk dat ik het gewoon ga doen!
Is inderdaad super. Ik heb gewoon het hele huis kunnen stofzuigen en dweilen. mijn schoonzus heeft zelfs op deze manier de ramen kunnen zemen. Het enige wat je er beter niet mee kunt doen is strijken en koken. Maar dit klonk mij logisch in de oren. Annemarie
he annemarie die benamingen zijn alleen maar duidelijk hoor! de officiele benamingen vind ik ook lastig! Ik wilde ook zo'n lange doek bestellen bij draagdoek.nl Die zijn ook makkelijk in gebruik geloof ik, alhoewel je best in de knoop kan raken met zo'n lang ding! De verstopping door jbpm is hier gelukkig niet geweest. Juist meer laxerend en we gebruiken het nog steeds. ik hoop alleen, en ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, hij snel een poepbroek heeft, want anders wordt dat ook weer een probleem! nou ja effe afwachten maar.
succes hoop dat de kleine snel kan poepen. Wat bij michelle werkte was haar buikje masseren. sterkte annemarie
nou ik heb het geweten hoor! nog net niet tot aan zijn nek! hahaha nee zo erg was het niet maar hij heeft gepoept en behoorlijk veel ook. Zijn kamer ruikt er nog naar! Maar gelukkig is het er uit want krampjes zijn niet echt fijn!
tuurlijk stopt hij met huilen als je hem pakt, is toch normaal als hij die geborgenheid en warmte van zijn mama voelt maar babies hebben nog geen langetermijngeheugen op die leeftijd dus hij kan niet onthouden na zelfs 10 minuten van; als ik nu huil komt mama, snap je wat ik bedoel? als babies jonger dan 4a5 maand huilen is het omdat ze iets nodig hebben, eten of een nieuwe luier of gewoon geborgenheid je kan ze echt niet verwennen en dit is zelfs medisch een bewezen feit. wel goed dat hij gepoept heeft zal een hele opluchting zijn voor zijn buikje