hallo weet niet hoe ik het moet omschrijven maar heb hele avond al gemene rare steken bij me vagina onderin en ook bij me anus ik herken het niet zowel met lopen als zitten voel ik het geregeld
Bekkenbodem..... Probeer de boel een beetje te ontspannen, niet zo knijpen..... Succes.... (Anders met je vagina op een warm kersen pit kussen, warmte ontspant)
Yep yep heel herkenbaar! Volgens de verloskundige is het vrij normaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
bekkenbodem zit toch ergens anders? zal idd me proberen te ontspannen en kersenpit heb ik hier nog wel liggen als goed is bedankt voor tip wist niet. hoe ik het moest omschrijven sorry
dank je wel voor je reactie bij me dochter had ik het dus niet vandaar dat ik het niet herkende het straalt trouwens soms wel naar me rug onderin links djw trouwens jij ook gefeliciteerd
hoort erbij, ik had ze ook al een paar keer en gisteren behoorlijk.. Maar gisteravond een goede echo gehad dus tis echt een kwaaltje haha
Ohh gelukkig!! hoop alleen niet dat ik het vaker krijg want het is verdomd vervelend heb vele kwaaltjes gehoort (zelf heel weinig nu en gehad) maar dit herkende ik echt niet en wist ook niet hoe ik het moest omschrijven hier Bedankt!!!