Hallo mama's, Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke cursus waar ik het fotograferen onder de knie krijg. Ben gek op foto's maken vooral van onze kinderen. Nu leek het me leuk om een cursus te volgen en vroeg me af welke cursus jullie hebben gevolgd gevraagd aan de hobby fotografen
Eerst een basiscursus om mijn camera te leren kennen Daarna een vervolgcursus om t geleerde in de praktijk te brengen Nu elk jaar een verfris je geheugen cursus. Af en toe een workshop bijv portretfotografie, nachtfotografie Ik zou in je omgeving eens kijken wat er aangeboden wordt
Regio Flevoland @ ongeduldige basis cursus dat je ook Echt na de lessen gaat of gewoon Loi. Je hebt zoveel keuzen dat k het gewoon niet meer weet
Ik ben sinds gisteren naar hetzelfde aan het kijken. Nha heeft ook cursussen. Veel goede fotozaken geven ook cursussen.
Ik heb de basiscursus gedaan bij de fotozaak waar ik mijn camera gekocht heb. Vervolgcursus bij een fotograaf die cursussen geeft. Deze geeft ook verschillende workshops
Hier in Almere heb je volgens mij niet echt fotozaken . Ongeduldige welke fotograaf is dat en waar precies
Nooit op papier of een online cursus gaan doen! Fotografie leer je door te doen, het liefst samen met anderen. Fotocursus Startpagina
Ik heb een basiscursus in de bibliotheek gevolgd. goede begeleiding tijdens de les, een huiswerk opdracht mee. En dan de week erna bespreken en tips geven. Was erg leuk.. En dat waren 8 avonden voor 30 euro, dus ook goed te doen.
Ik heb het meest geleerd door te doen en lering te trekken uit het resultaat. Foto's van anderen bekijken en dan vooral de camerainstellingen die bij een mooie foto hoort. Veel informatie opgezocht (vaak per onderwerp) op Internet en vooral veel filmpjes bekeken op youtube! Ik probeer nog steeds regelmatig mezelf wat bij te leren of te experimenteren...