Maaien

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne1979, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Bah! Ik heb ze ook in huis gehad. Ik heb nooit maden gezien, maar opeens zat heel m'n woonkamer vol vliegen de max die ik er geteld heb waren 52! Alles op z'n kop gehad, ik vond gelukkig geen maden, maar wel héél veel poppen (tussen made en vlieg).

    Nachtmerries heb ik ervan gehad!

    En waar ze vandaan kwamen? Geen idee!
     
  2. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ieuwwwwwwwww bah,wij hebben ze ook wel es in de container gehad.Echt vies!
    Ik heb eens per ongeluk een blikje kattenvoer op het kastje boven het aanrecht laten staan en daar zaten ze toen ook allemaal op bah
     
  3. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ieeeeeuwwwwww ik weet het , zo vies

    de buren hadden het ook, bbq restvlees weggegooid. volgende dag een gil... maden, toen hebben ze er bleek ingegooid... alle maden lagen in de tuin, en heeeeel veeeeeel

    ik heb ook gehoord dat ze van luiers houden
     
  4. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Wij zijn net verhuisd naar een andere woning, maar omdat ik daar nog geen internet heb, ga ik nog steeds naar het oude huis om te laptopperen en ik zag vanmorgen bij de buren ook allemaal van die gore beesten uit de vuilnisbak komen, blegh !
     
  5. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ow wat voel je je dan vies he? Wij hadden er wel mer dan 52 denk ik, ow ik had echt de tranen in mijn ogen staan. Op een gegeven moment zaten ik en mijn man op de bank helemaal perlex naar elkaar te kijken, zo van "dit is niet echt, nee, dit soort dingen gebeuren alleen in films!" :confused:
     
  6. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    wij hebben er zelf gelukkig geen last van (met een koel huis en een ondergrondse container). Maar bij mijn ouders vroeger is het bakje met maden om te vissen wel eens in de ijskast open gegaan, heb een tijd lang alles wat uit die ijskast kwam goed gecontroleerd hoor, bah wat een gore beesten. had er nachtmerries van. Luizen en maden vind ik echt de goorste beesten die er zijn...
     

Deel Deze Pagina