Omrollen YEAH

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Judi, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    AL een paar dagen zien we dat onze zoon het ene moment op zijn ene zijde ligt en het andere moment op zijn andere zijde.
    WE dachten al dat het niet lang meer zou duren, dat hij zich echt op zijn buik draait.

Vanmiddag in de box draaide hij zichzelf meerdere malen op een kant en raakte verstrikt met zijn arm en been tussen de tralies.
    Huilen natuurlijk. Ach ... hij is lekker aan het leren.

Daarnet heb ik hem boven in zijn kamer op zijn activiteiten kleed gelegd.
    En ... ik hoorde een ini mini ontevreden geluidje. Ik ging kijken en ... hij lag op zijn buik.
    Ook terug rollen is gelukt.
    Net weer een mini ontevreden geluidje en hij bleek weer op zijn buik te liggen. Echter nu met zijn armen gespreid en zijn gezicht op de vloer.
    We moeten er nu goed genoeg bij blijven dus.

YEAH

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Leuk :) hopelijk krijgt hij het gauw goed door, dat is voor jezelf wel zo prettig!
    Fae doet het sinds afgelopen week pas, echt geweldig dat ze het eindelijk kan, maar voor die tijd was het eigenlijk ook wel makkelijk dat ze het niet kon ;)

3. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Ja ik hoop dat hij snel beter zijn hoofd omhoog kan houden. Daar is hij niet zo goed in en ik doe ook oefeningen om zijn nek sterker te maken.
    Hij vindt op zijn buik liggen helemaal niet leuk, maar misschien dat daar snel verandering in zal komen.
    Hij heeft nu in ieder geval erg veel plezier.
    En dat doet ons heel erg veel goed.

Leuk hoor!

Deel Deze Pagina