Inbakeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sunlover, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje zijn we nu ruim twee weken overdag aan het inbakeren in een puckababy en dan haar armpjes onder de klittenband. Dat ligt echt strak voor haar. Maar.... het heeft totaal geen nut! Ze slaapt niet in, en al helemaal niet rustiger of langer! Ik vraag me echt ad hoelang we hier mee door moeten gaan. 's Avonds en 's nachts ligt ze niet in de puckababy want dan slaapt ze wel goed!

Tevens heeft ze nu sinds vrijdag nexium voor de reflux.Maar zie nog geen verbetering

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook een puckababy voor onze dochter maar doe haar armpjes niet onder het klittenband, dat is volgens mij ook niet de bedoeling. Hier zijn we groot fan van puckababy :) Wij zagen inbakeren niet echt zitten omdat onze dochter zo graag met haar handjes bij haar gezicht slaapt... Maar ze wappert ook vaak met haar armen... Dit is een goede tussenoplossing! Ze is direct langer gaan slapen omdat ze zichzelf niet meer wakker maakt met haar armpjes :)

Waarom ligt jullie dochter alleen overdag in een puckababy? Ik dacht dat als je gaat inbakeren dat je het dan het beste bij elk slaapje kan doen (?) Wij gebruikten de puckababy eerst alleen s nachts, overdag slapen was een groot probleem totdat ik de puckababy ook overdag ben gaan gebruiken ;)

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nexium kan wel een weekje duren. Ik zou de puckababy ook voor elk slaapje doen, dan is het een duidelijk ritueel. En de armen onder het klittenband, zit dat wel lekker?

Sterkte! Fijn dat ze in de avond en nacht wel goed slaapt!

4. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Onze zoon slaapt elk slaapje in de puck a baby. Inderdaad ook ivm een duidelijk en regelmatig ritueel. Ik laat zijn armpjes wel gewoon, zoals het hoort, los, dus niet onder het klitteband.
    En onze zoon slaapt heerlijk. Hij geeft zich steeds makkelijker over als we hem in zijn zakje inpakken.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    676
    113
    Utrecht
    Het is inderdaad niet de bedoeling om de armpjes onder het klittenband te doen. Wij hadden dat ook in het begin gedaan totdat wij de gebruiksaanwijzing nog eens goed hadden doorgelezen:). Hihi, ook wij vonden het nogal strak. Nu slaapt ze overigens goed in de Puckababy.

6. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen t s nachts niet omdat ze dan wel slaapt enmet dat fing aan dus nirt. Bang om de nacht te gaan verpesten zeg maar dat ze dan ookniet meer wil slapen.

Zal morgen de armpjes loslaten, wat id hrt nut dan van die klittrnband om dr buik? Datde zak niet draait??

7. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klittenband om de buik zorgt voor een geborgen gevoel ;)

Hier ook elke keer hetzelfde ritueel, dus zodra de puckababy aan gaat dan weet mevrouw al wat de bedoeling is ;)

8. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    even een andere invalshoek: kun je haar overdag op de buik laten slapen? Dan kunnen de armpjes ook niet wapperen ;)

Hier werkte inbakeren ook niet, maar buikslapen wel.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Als ze snachts goed slaapt zonder, zie ik niet in waarom overdag met zou moeten?

10. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overdag slaapt ze helemaal niet, ze is zo onrustig. s nachts is ze waaraschijnlijk uitgeput en valt ze wel in diepe slaap??

Heb er net weer in bed gelegd, ze gaapt zoveel dat ik ook niet weet wanneer ze nou echt moe is. En dan zie ik de was liggen, torenhoog, dus die ook maar ff aangezet... Pfff..

11. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL

Dan zou ik haar zeker overdag in de puckababy doen maar dan ook s nachts. Bij bedtijd de puckababy aan, dan weet ze wat de bedoeling is ;) Hier heeft de speen ook goed geholpen, onze dochter wordt er slaperig van. Misschien kan het bij jullie helpen om de aandacht wat van de puckababy af te leiden (?) Beetje gerust stellen, praten, wandelen helpt hier ook goed als ze zich een keer niet zo makkelijk wilt overgeven aan de slaap. Ik moest even doorzetten en nu gaat het super, en onze dochter is een pittige tante ;)

12. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze vindt het niet er om dat ding aan te doen maar t geeft haar geen rust. Zal na 3wkn toch wel resultaat moeten geven toch?

13. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd. Wij hebben em voornamelijk voor wapperende armpjes. En haar even vasthouden (bewegingen tegen houden) als je haar in bed legt? Wil hier ook nog weleens helpen...

Deel Deze Pagina