Maaike begint met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaikiexxx, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat spannend maaikie, ik duim zoooooooooo hard voor je!!!
    xxx

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

maandag de echo gehad, baarmoederslijmvlies was nog niet goed genoeg dus vrijdag weer een echo......ben benieuwd!
    Ik krijg helemaal genoeg van de progynova.....wat een troep....voel me echt zo ellendig. Nog even volhouden.

Regi.....hoe ging jouw echo??

xxxxxxxx

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Och meis, nog even volhouden. Hopelijk ziet het er vrijdag top uit! Ik zal duimen!

Liefs Zora

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Spannend maaike vrijdag weer een echo! Wat afschuwelijk dat je je zo voelt van de Progynova. Ik duim ook!!!!

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey maaike,
    bij mij was de echo hetzelfde als bij jou ook nog niet dik genoeg, ik mag dinsdag weer terug komen, en idd het is troep die progynova moet jij nu ook dubbele dosis innnemen?
    ik ben echt enorm sjaggie en moe en misselijk bah bah

zet em op vrijdag

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Spannende week voor jou dus weer. Hoop dat het er vrijdag mooi uit ziet. Wel balen dat je zo veel last hebt van bijwerkingen, dat maakt het er allemaal niet makkelijker op. Meid, ik hoop dat je dit jaar een geweldig kerstcadeau krijgt:D Ik duim voor je!

7. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Thankx meiden voor de lieve berichten.

@ Regi Ik slik nu 3 pillen per dag. Ik neem ze op advies van de gyn s'avonds voor het slapen gaan, ze dacht dat ik er dan misschien wat minder last van heb. Ben ook erg moe en beetje neerslachtig. Hoop dat het vrijdag beter is en dat ik dan snel een terugplaatsing ga krijgen......ga voor ons duimen meis.

xx Maaike

8. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ok ja het is toch overal anders he, ik slik er s`morgens 2 en sàvonds 2 maar ja we doen het voor het goede doel he
    maar hoef jij na de tp niet verder te gaan met die progynova dan?

liefs regi

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Meiden.....zo lief dat jullie meeleven. Ben de laatste tijd niet meer zo vaak on-line om er niet zo veel mee bezig te zijn.....maar jullie zijn altijd in mijn gedachten!!

@Regi Ik moet tm vrijdag 3 pillen per dag en waarschijnlijk daarna over naar 1 per dag....tot ik ongi wordt.
    Oh ja en ik ga rond de terugplaatsing ook aan de utrogestan.......dat wordt dubbele pret!!

Tja meid het is voor het goede doel. De gyn zei trouwens wel dat ik bij een eventuele volgende cryo de terugplaatsing ook in mijn eigen cyclus kan doen......pfffff daar komen ze nu mee.

Sterkte meis....ik laat nog wel weten hoe het vrijdag is gegaan

xxxxx

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    heel veel succes vrijdag!

Liefs,
    Ieoor

11. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja het is toch overal anders he, ik mag dinsdag als de echo goed is al beginnen met de bolletjes en tot de eventuele testdatum moet ik de progynova 2 x per dag 1 blijven slikken.
    ohw ja lekker is dat in eigen cyclus dat ze dat nu pas zeggen tss naja je weet meer dan mij hihi zover ben ik nog nie.

maarre veel succes morgen he
    liefs regi

12. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Net in het zkh geweest. bms was maar 0.2 mm gegroeid....van 3.3 naar 3.5.....ik baal er goed van.
    Moet nu dinsdag weer terug voor echo en zit nu op de 4 pillen per dag ( net als jij regi ).

Hopelijk kan het allemaal doorgaan, heb er niet z'on goed gevoel over eigenlijk!!

Meiden fijn weekend en tot volgende week. Heb nu een druk sinterklaas weekend.

xxxxxxxx

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meis,

Tjee, da's flink balen! Ook akelig dat je er zelf niet zo'n goed gevoel over hebt. Ik hoop dat het er dinsdag een stuk mooier uitziet, ga in ieder geval voor je duimen!
    Dikke knuff!

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ohw ja ik vond het ook wel erg snel dat je terug moest komen voor echo, hier geven ze aan gemiddeld een week dubbele dosering en dan moet het goed komen, dus kop op he positief blijven.

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Tja regi ik had er ook zo mijn bedenkingen over......en vooral toen ik hoorde dat ik dinsdag terug moest komen. Het was echt een zware teleurstelling vrijdag.

Hoop dat we beiden dinsdag groen licht krijgen.

xxx

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    daar gaan we voor toch.

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    He, wat balen weer zeg. Dit schiet ook niet echt op zo! Hopelijk ziet de echo van dinsdag er beter uit en kun je snel een terugplaatsing krijgen. Succes!

18. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ga duimen voor een goede echo dinsdag zodat de tp snel mag zijn.

dikke knuff Wen

19. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Kom net uit het zkh. Helaas is deze cryo-terugplaatsing onderbroken. De progynova doet blijkbaar zijn werk niet echt bij mij. Baarmoederslijmvlies was nog niet dik genoeg dus ik ga stoppen. Als ik rond kerst ongi word kan ik het waarschijnlijk in mijn volgend cyclus weer gaan proberen, maar dan zonder de meds.
    Ik had al z'on voorgevoel maar ben wel teleurgesteld. Heb me 2 weken zo rot gevoelt door de pillen en nu is dat dan voor niets geweest.

Maaaaaaar we blijven positief!! Volgende keer beter.

Regi hoe is jou echo gegaan? Hopelijk kun jij wel door meid.

xxxxx

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heh maaike nee!
    Dat vind ik echt erg voor je:(
    Een hele dikke knuffel, dan MOET januari jouw maand worden!

Deel Deze Pagina