Thankx meiden, Ben ook best even opgelucht. Was alweer bang dat het op eoa manier weer eens niet door zou kunnen gaan.....pfff je maakt jezelf toch iedereen keer weer bang. Nu alleen nog even afwachten of het ondooien goed gaat.....zucht!! @Elin omdat de embryo's op de 5e dag na punctie zijn ingevroren krijg ik pas 5 dagen na eisprong de terugplaatsing. Ik spuit geen pregnyl, alles in eigen cyclus. Heb jij wel pregnyl? @Mari is heb gelukkig deze keer geen punctie.......we gaan nu voor een cryo-tp. Hoe gaat het met jou meid? Verloopt de zwangerschap goed? Laat morgen weer wat weten. xxxxxxxxxx
Alles is goed gegaan vandaag.....alleen follikel zat er nog dusssss moet morgen weer terug. Heb wel krampen dus hopelijk krijg ik morgen groen licht. Spannend hoor!! xxxxxxxx
ooh spannend maaike, bijna een cryo tp dus. hopelijk morgen dan groen licht. zal voor je duimen. x lisa.
thankx Lisa, Ik maakte trouwens nog wel wat raars mee. De gyn zag wat witte vlekjes op de echo. Als ik deze ronde niet zwanger zou raken krijg ik eerste nog een kijkoperatie....pffff daar komen ze nu mee. Ik heb volgens mij wel 250 echo's gehad na mijn bevalling en die vlekjes is ze nog nooit eerder opgevallen. Maarja dat zien we dan wel weer.....eerst hopelijk een terugplaatsing. Voor jou ook spannend weer, volgende week een echo! Hou je het een beetje vol met de progynova......ik voelde me zo slecht. Hopelijk gaan onze eskimootjes het redden!! Jij ook succes meid. xx
idd raar maaike dat ze daar nu ineens mee komen, hopelijk is deze cryo een blijvertje ja de progynova, voel me er ook niet helemaal toppie bij, gister echt een slechte dag gehad, nu gaat het wel weer. ben ook erg stemmings gevoeling op het moment. duim voor je dat de echo morgen goed is
Hey meis, Spannend!!! Ik duim dat morgen je eisprong is geweest! Hoe laat moet je morgen? Erg vreemd van die witte vlekjes, hebben ze nog gezegd wat het zou kunnen zijn?
He meiden, Helaas wordt deze poging ook onderbroken, het duurt gewoon te lang vind de gyn. Ik krijg in mijn volgende cyclus een soort waterecho waarbij ze wat meer kunnen zien. Ze hebben witte vlekjes ontdekt op de echofoto die ze willen onderzoeken. Nu ben ik gewoon weer even verdrietig, ben de laatste 2 weken bijna iedere dag in het zkh geweest voor echo's. Het kost me allemaal zoveel energie.....nu even rust. xxxxxxxxxxx
Lieverd ik ben nu zooooo woest heh! wat een stom ziekenhuis is dat! Een pregnyl en alles is opgelost, maar nee dat is niet volgens hun regels bah bah. Heel veel sterkte lieverd xxxx
jee meid wat een ellende toch, ik snap heel goed dat je verdrietig bent het is ook niet eerlijk je hebte r elke keer zoveel voor over en als je er bijna bent word het weer afgekapt, veel sterkte meid liefs regi
Arme, arme Maaike. Wat een pech en ellende. Ben maar eens even heel erg boos en verdrietig. Als het ZH je niet meer bevalt... je weet waarom ik in Den Bosch weggegaan ben he!! Sterkte meis. Liefs,
Hey lieverd, Och meissie toch, wat lees ik nu! Wat oneerlijk! Steek je er zoveel energie in en dat moet je het afbreken. Vind het ook, net wat Elif zegt, waarom geven ze je geen pregnyl? Wat is dat voor stom zh! Snap dat echt niet, hebben ze daar nog een reden voor gegeven? Vind het zo erg voor je! Had zo graag met je op het bankje willen zitten. Lieverd, een hele dikke knuffel!
Oh nee, niet jij ook al!!! Wat een rotmaand is dit zeg. Sommige artsen werken ook niet bepaald mee. Je moet echt zelf overal verstand van hebben en behoorlijk je mannetje staan in het ziekenhuis. Maar zelfs dan komen de regels weer om de hoek kijken. Wat ontzettend kl.... voor je! Je mag best heel boos en verdrietig zijn hoor. Dat kan ook niet anders na al die teleurstellingen. Een hele dikke knuffel voor jou!