hey meid, Het is ook best eng hoor als je de eerste keer moet spuiten, het went gelukkig snel. Wat vervelend dat je een naaldenfobie hebt, ik hoop dat je snel aan het spuiten went. Ik heb ook een aantal minuten met die naald in mijn handen gezeten, raar om jezelf te injecteren hoor. Ik kan nu iig niet wachten tot ik weer mag gaan spuiten. Ik moet eerst nog bloed laten prikken in mijn volgende cyclus (dg 3), en ik neem aan dat ik pas het cyclus daarna met de pil mag beginnen. Pffff het duurt nog wel even voordat ik werkelijk beginnen mag. Wij gaan 13 juni op vakantie dus ik hoop dat ik het voor die tijd nog red. Sterkte met het spuiten, niet al te veel bij nadenken en het is voor een goed doel! Alle andere meiden, ook heel veel succes xxx Maaike
meiden, Nog steeds in afwachting van mijn ogi......normaal altijd regelmatig cyclus. Dan zul je nu zien dat ik overtijd ben. Heb een paar dagen wel getest maar helaas. Angellady, hoe is het gegaan met de puntie? Viel het erg mee? Ga voor je duimen meid. Liefs Maaike
meiden, Ik ben officieel begonnen met de IVF . Vanmiddag ongi geworden, dus meteen de ferti afdeling gebeld. Ik ben begonnen met de pil, deze slik ik tot 2 mei, daarna wachten op de ongi en het spuiten kan weer beginnen. Gelukkig kan het nog net allemaal voor onze vakantie (13 juni). Ik ben zo blij dat ik eindelijk kan beginnen. Angellady, Lieselot, herma hoe is het met jullie??? Liefs Maaike
Maaike, vandaag officiel van start met jullie 1e IVF, ik wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie maar 1 poging nodig zullen hebben! [-o<
Bedankt Naatje, Lief dat je een berichtje stuurt. Ben erg blij dat ik kan beginnen maar ook een beetje bang voor het einde. IVF is geen wondermiddeltje. Hoe gaat het met jou meid? Ik zie dat je OI doet. Ondanks je miskraam weet je dat zwanger worden wel kan lukken. Dikke knuf van mij en ik duim voor je!! Liefs Maaike
Maaike; jij zit ook in het ZK in Den Bosch toch? Is leuk een ZK genootje te 'spreken'. Heel veel succes met jullie 1e IVF poging. Hopenlijk gaat het deze ronde lukken voor jullie.
maaike ik wil je veel succes wensen, je start een maandje eerder dan ik dus ik hoop dat jij alvast de weg wijst, ik ga je volgen!
Hoi Ioor, Jaaah ik zit in Den Bosch, wat leuk zeg. Misschien hebben we elkaar al eens in de wachtkamer gezien zonder dat we het wisten haha. Ben tot nu toe erg tevreden hoor in Den Bosch. Jij heel veel succes met de IUI!! Bedankt Linda, jij ook heel veel succes met je 3e IVF. Ik ga voor ons duimen!! Liefs Maaike
Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent voor het einde, IVF is zeker geen wondermiddeltje, maar het kan zeker wel een mooi wondertje brengen! Dus daar gaan we voor, op naar nog een wondertje voor jullie! [-o< En wat betreft ons, na onze laatste ICSI dachten we dat het einde was gekomen, maar door ons grote wondertje (dat zal het altijd blijven) weten we dat het kan en we gaan het nu zeker nog niet opgeven!
Maaikie: Jeej! Eindelijk starten en gelukkig nog voor jullie vakantie, wat fijn! Ik ga heel hard voor je duimen alvast.
Maaikiexxx: Succes met je 1e ivf! Ik lees dat je al moeder bent, wat leuk. Is dit gelukt mbv iui? Wij zitten ook in Den Bosch, heb die wachtkamer al heel wat keren gezien, wie weet jou ook wel hahaha. Hebben gisteren de 1e iui gehad, nu zeer benieuwd!!!! Fijn weekend allemaal!
hey Sen, Bedankt meid, ik hoop dat ik aan 1 poging genoeg ga hebben. We wachten het maar af. Ik ben destijds zwanger geraakt dmv OI, heb toen alleen clomid en pregnyl gebruikt. Ik dacht dat het deze keer ook wel op die manier zou lukken maar helaas. Jij heeeeeeel veel succes met je eerste IUI, ga voor je duimen. Ik zal de volgende keer een bordje om mijn nek hangen met m'n naam in de wachtruimte, dan weet je wie ik ben hahahaha. Liefs Maaike
Ja doe dat hahaha. Wie weet tot ziens in het wachtkamertje. Ik neem trouwens altijd een bakkie koffie of thee Fijne zondag nog! Liefs Sen
meiden, ik ben begonnen! Ik heb van 16-4 tm 2-5 de pil geslikt en ben nu eindelijk ongi geworden. Morgen de deca en vanaf overmorgen de puregon........spannend!! Nu krijg ik echt kriebels. xx Maaike
Hey Maaike, We hebben elkaar al eens gesproken op een ander topic, maar ik wilde je ook hier even heel erg veel succes toewensen! Zoals we al dachten gaan we enorm gelijk op, ik heb maandag 4 mei mijn eerste spuit decapeptyl gezet. Zullen we elkaar een beetje steunen? Gisteren heb ik controle gehad en alles zag er goed uit. Gisteravond ben ik dus begonnen met het bijspuiten van 300 IE Gonal-F. Dat vond ik best een hoop om in te spuiten... Krijg jij ook Gonal-F of iets anders? Oh ik lees het al, jij krijgt Puregon. Moet je daar ook zoveel van inspuiten? Gr. Benthe
Maaike, eindelijk voor eht echie! Het gaat beginnen! Meid ik duim heel hard voor je! Succes en sterkte, Liefs Zora
He meiden, Vanmorgen nog even in de rats gezeten. Man ligt ziek op bed met koorts en ik was even bang dat het misschien wel niet door zou gaan.......ik ging meteen van het ergste uit haha. Gelukkig gaat het door!! Benthe, ik spuit inderdaad puregon....150 E. Ik zou eerste 200 moeten spuiten maar dat is veranderd. Pffff jij spuit inderdaad veel zeg, hoeveel spoot je met je IUI en hoeveel follikels had je toen? Succes meid, ik ben erg benieuwd hoe het met ons zal gaan! Ik schrijf ook veel op het topic, direct beginnen met ICSI.....zullen we elkaar steunen (ofzoiets), daar zijn veel meiden die net beginnen met IVF/ICSI, daar is het erg gezellig. Ieoor, thankx meid....hoe gaat het met jou? Jij was toch met IUI bezig......succes en hopelijk gaat het in 2009 lukken voor ons. Zora, kei lief van je....ik duim ook altijd voor jou! Succes met IUI 4 Nu op naar de eerste FM op 14 mei. xxx
Maaike; hoe gaat het meid? Manlief weer helemaal opgeknapt? Ja, wij zijn met IUI bezig. Ik zit in de laatste wachtdagen van onze 3e IUI (zaterdag NOD). Vanmiddag hebben we een beleidsgesprekje in het ZK; hoe nu verder na deze 3 IUI's (er even vanuit gaande dat deze IUI ook mislukt is). Dat 2009 inderdaad maar voor veel dikke buiken mag zorgen Succes meis.