Hey, hoe is het met je mannetje? Gaat het al wat beter? En hoe gaat het verder? Ben benieuwd! Liefs Zora
he meiden, Ben vanochtend in het zkh geweest voor eerste fm. Er waren 9 follikels te zien waarvan de grootste al 18 mm. Ik moet vandaag en morgen nog spuiten en dan zaterdagavond de pregnyl. Maandagochtend om 9.00 uur de punctie......pfff het wordt nu wel heel spannend, hier hebben we zolang naar uitgekeken!!! Zora meid, nog even op het wachtbankje tot je NOD......ik ga zoals altijd voor je duimen. Ieoor, jij ook in afwachting. Wat wachten we toch wat af met z'n allen. Hopelijk is het 3 keer scheepsrecht.....fingers crosed! Man is gelukkig weer beter, alleen is zoonlief dinsdag geopereerd aan de neus- en keelamandelen. Best heftig z'on operatie bij een kleintje. Hij is nog steeds goed ziek en behoorlijk zielig. Gelukkig komt dat allemaal weer goed. xxx van mij en lief dat jullie aan me denken.
Maaike, ik wil je alvast heel veel succes wensen voor maandag. Ook ik ga heel hard voor je duimen! Liefs Miepje
Maaike; hoe gaat het? Ik las dat je een topic hebt geopend omdat er 1 dag na de punctie nog geen bevruchting was. Hoe staat het er nu voor? Ik duim voor je meid.
Ik heb net op je andere topic gelezen dat er geen bevruchtingen zijn. Heel veel sterkte met deze teleurstelling meid.
Hey Ieoor, Hier alles goed met mij! Heb ff wat verdriet gehad maar heb me er snel overheen proberen te zetten. Hoe gaat het met jou meid?? Ik zie dat je morgen mag testen......spannend weer, ik ga voor je duimen hoor. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest maar mis iedereen. Vrijdag eerst op vakantie met z'n drietjes en daarna ben ik er weer wat vaker. Liefs Maaike
Fijne vakantie; ga er met zijn 3en heerlijk van genieten!!! Morgen NOD voor mij inderdaad..... je hoort het nog van me!!!
Maaike leuk dat je even op m'n topic kwam kijken, ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen, even lekker weg!!!
ach meis, ik kom net thuis van mijn werk en moest aan je denken. Ik kon je eigen topic zo snel niet vinden (of heb je die niet?). Tjee wat balen zeg.......het duimen heeft geen zin gehad. Probeer positief te blijven hoor.....al valt dat niet mee. Vind het super rot voor je. Gaan jullie nog lekker op vakantie? Het is wel een fijne afleiding als je in de MMM zit. dikke knuf Maaike
Hey Maaikie, Fijn weer wat van je te horen. Zag dat jullie nu voor ICSI gaan? Maar eerst lekker op vakantie? Geniet ervan, jullie hebben het zo verdiend! Liefs Zora
Hey Maaikie, Ik heb even je topic doorgelezen, je hebt ook al wel heel wat teleurstellingen gehad. Wat is het soms toch ook oneerlijk verdeeld, ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat de volgende poging een mooi resultaat mag opleveren! Waarschijnlijk ben je nu op vakantie, maar wil je even veel succes wensen! Ik blijf je volgen in je topic. Dikke knuffel voor jou!
hoi maakie, heb je topic doorgelezen, en zie dat je 1e ivf geen bevruchting heeft opgeleverd. wat erg voor je. weet je al hoe en wat nu verder? zag ook dat je eerst lekker met vakantie gaat, geniet ervan meid. x lisa.
Maaike; ben je nog op vakantie? Of inmiddels al weer thuis? Hebben jullie het fijn gehad? Ik heb (nog) geen eigen topic. Wie weet open ik er nog eens één. Donderdag de 5e IUI. Inmiddels hebben we de uitslag van de SOT test gehad; IVF. Na de vakantie kunnen we pas met IVF starten, dus tot die tijd gaan we nog met IUI nummer 5 en 6 een poging wagen.... Hoe is het bij jullie? Wanneer gaan jullie weer verder met de volgende poging? Ook na de vakantie denk ik he? Zijn jullie ooit, via ons ZK, naar een informatie avond over IVF / ICSI geweest? Vandaag Dr. Krols gesproken, maar Den Bosch heeft geen eigen informatieavonden. Da's wel jammer. Zora schreef dat er in Utrecht binnenkort eentje is; ik denk dat we daar maar eens naartoe moeten gaan.
hey meiden, Ik ben weer terug van vakantie.....weer helemaal opgeladen voor de volgende ICSI. Morgen bellen met het zkh wat er nu verder gaat gebeuren, we krijgen nog een paar onderzoeken enzo. Linda, hoe is het met jou, moet nog even je eigen topic lezen. Je bent nu zeker al aan het spuiten!! Heb je al fm's gehad....ben benieuwd hoe het met je gaat. Ioor, ik weet inderdaad dat Den Bosch geen infoavonden heeft. Tjee meis, jij ook IVF.....probeer toch positief te blijven hoor. Je hebt nog 2 IUI's dus wie weet....SOT test is toch een semenonderzoek toch?? Ga voor je duimen hoor. Kunnen we elkaar steunen in het groot!!!! Lisa, Elin, bedankt voor jullie berichtjes, doet me goed hoor. Zijn jullie ook met IVF bezig. Moet nog even alles gaan lezen nu ik 2 weken niet op het forum ben geweest. Ga even douchen, tot morgen maar weer. xxxxx
Spannend, weer een beetje opgeladen dus! Fijn! Nou met volle moed weer verder, benieuwd wanneer de afspraken gepland worden. Hier gaat het redelijk, heb best veel last van bijwerkingen dus het valt niet mee maar we hebben het er voor over!