Maaike; weer terug. Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Ik zag op het topic van Zora dat je niet weet hoe je het onderschrift aan moet passen> ga naar gebruikersinstellingen, en dan naar handtekening wijzigen. Dan moet het goedkomen. Bij de SOT test kijken ze (in jip en janneke taal) hoe sterk de zaadjes zijn, en hoe lang ze overleven. Een iets ander onderzoek dus, wat ze enkel in Tilburg kunnen doen, dan een gewone semen analyse. Succes meid.
Hey Maaike, Fijn dat je weer helemaal opgeladen bent. Ik begrijp dus dat je een leuke vakantie hebt gehad. Super zeg! je weet ik ga weer voor je duimen! Liefs Zora
Maaike; ik lees net op een ander topic dat je erover denkt om naar Dusseldorf te gaan. Ik heb je net een PB gestuurd. Succes meid, en laat even horen hoe het met jullie gaat.
he meiden, Alles goed hier. Ik heb maandag een gesprek in het zkh over de voortgang. We gaan over op ICSI maar we krijgen nog wat onderzoeken, oa antistoffenonderzoek. We zitten ook een beetje te twijffelen om naar Dusseldorf te gaan, we weten het nog niet zeker. Ik ben bang dat het ons teveel energie gaat kosten....lang in de auto enzo. Mijn man heeft een eigen bedrijf en kan moeilijk tijd vrij maken......natuurlijk ons zoontje die op school zit en waarvoor oppas geregeld moet worden......op het moment weet ik niet wat wijsheid is! Ik ga het maandag maar even afwachten. Nou onze vakantie was heel fijn.....lekker uitgerust (alhoewel de reis best vermoeiend was haha) Elin....ik zie dat je eerste poging mislukt is. Wat verschrikkelijk meid....wanneer ga je met de cryo's aan de slag? Zora hoe is het met jou? Heb je al een IVF gesprek gehad? Linda....spannend meid op het wachtbankje. Ik ga voor je duimen meid. Ieoor.....heb je een pb gestuurd. Heb vanmiddag nog met Geertgen gebeld voor wat info. Lastig he die wachtlijst in DB. Tot snel weer en ik hoop dat met jullie alles goed gaat. Liefs Maaike
Spannend zeg, nou ik hoop dat het gesprek jullie een goed gevoel geeft! Voor nu een heel fijn weekend!!!
meiden, Vandaag gesprek gehad in het zkh in Den Bosch. De oorzaak dat er geen bevruchtingen waren is moeilijk te zeggen, dat komt wel eens voor. Verder was het zaad niet optimaal, maarja dat kan zo wisselen. Normaal gesproken is het altijd goed, mijn man is nog wel ziek geweest een paar weken voor de punctie. Ik sta al op de planning voor onze 2e ICSI. Begin aug begin ik met de pil en begin sept met spuiten, dan zal half sept wel de punctie zijn. De medicijntjes liggen te wachten in de koelkast......ik heb er weer zin in. (Behalve in de punctie dan.....bah) Liefs Maaike
He Maaike, gesprek is goedgegaan. Fijn. Je bent er weer klaar voor; medicijnen liggen al klaar... Ik ga voor je duimen dat jullie deze 2e ronde meer geluk hebben. (jullie gaan niet meer overstappen naar Dusseldorf?).
he Ieoor, Op dit moment nog even geen dusseldorf, misschien bij de volgende. Dan ga ik misschien ook wel een gesprek aan bij Geertgen. Heb er nu nog even de energie niet voor. We gaan het eerst nog een keertje proberen in Den Bosch. Zie dat jij dinsdag en woendag ivf-gesprekken hebt.....succes en laat je weten hoe het is gegaan. X Maaike
Hey Maaike, Fijn dat je een gesprek hebt gehad en dat je er een goed gevoel over hebt! Gek is dat hé, dat je weer zin kan hebben in een behandeling! Op een gegeven moment, ben je er ook gewoon weer klaar voor. Ik hou je zeker in de gaten! Volgende week zaterdag ga ik op vakantie en als ik weer kom, mag jij al beginnen aan het voortraject! Spannend!!!
he Elin, Ja ik ben er inderdaad wel weer klaar voor.....heeft wel eventje geduurd hoor. Waar gaan je naartoe op vakantie? Geniet ervan en tot snel weer, dan je weer heerlijk opgeladen.....! Liefs Maaike
Het schiet alweer op voor jullie Maaike. Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Moet zeggen dat ik nu toch zachtjes aan ook wel uit ga kijken naar onze 1e IVF poging.
Hey Maaike, Wij blijven in Nederland, we gaan twee weken naar noord holland. Nu nog hopen dat we zulk weer als nu houden! Zou toch wel helemaal super zijn!
he meiden, Hier even een update. Ben vandaag ongi geworden dus mag eigenlijk beginnen met de pil. Neem nog een maand pauze. Heb er echt behoefte aan. Ben weer eens ziek.....voorhoofdholteonsteking en griepvirus. Ben er even helemaal klaar mee en heb al het vertrouwen in mijn lijf verloren. Ben de laatste paar maanden bijna iedere week ziek.....snap niet hoe het kan. Ik leef mijn leven erg gezond maar ik denk dat de MMM er behoorlijk begint in te hakken.....mijn lijf is even op. Aan een kant wil ik natuurlijk zo snel mogelijk aan poging 2 beginnen maar ben bang dat ik teveel hooi op mijn vork neem. Tijdens de eerste IVF was ik ook ziek en heb 2 dg voor de punctie nog een AB kuurtje gehad. Misschien dat het daardoor wel mis is gelopen. Sorry meiden voor mijn geklaag, moet het even kwijt. xxxxxx
He wat rot meid, van ahrte beterschap gewenst! Kan me voorstellen dat je er moe van word als je zo vaak ziek bent. Knuffel!
Hey meid, Hoe is het met je? Wat naar dat je elke x ziek bent. Tis ook allemaal een behoorlijke aanslag op je lichaam. Wel goed dat je nog even rust neemt, vind het ook knap van je. Tis erg dubbel, gevoel en verstand botsen dan behoorlijk. Maar denk dat je er waarschijnlijk wel goed aan doet. Als er ziek in gaat, zal ook niet heel bevordelijk zijn. Wens je heel veel sterkte met alles!
Hey lieverd, Het gaat inmiddels alweer wat beter met me! Gelukkig maar want ik werd er zo langzamerhand helemaal moedeloos van. Ik word volgende week ongi en dan gaan we weer met volle moed aan de pil haha. 31 aug mag ik dan bellen voor mijn planning. Ben nu wel weer toe aan een volgende poging. Heb je een fijne vakantie gehad? Waar ben je geweest? xx Maaike
Hey Maaike, Hoe gaat het met je? Het schiet al mooi op, maandag krijg je je planning al! Laat je nog even weten, wat je maandag te horen hebt gekregen? Liefs, Elin.