Maaike begint met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaikiexxx, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Maaike,

Ik dacht...ik ga hier eens even om het hoekje spieken hoe het jou vergaat!! Zie dat je net ongesteld bent geworden en dus ook weer begint met de hele heisa!! Ik wil je even heel veel succes wensen!! Op naar de eerste (en hopelijk laatste) icsi!!

Groetjes Majo

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Nou ik heb mijn planning weer binnen. Ik ga tm 13 sept de pil slikken, als mijn ongi komt op de 2e dag beginnen met de deca en vanaf de 3e dag beginnen met puregon. Het rare is dat ik nu 150 E ga spuiten, de vorige keer spoot ik 200 E. Ik had toen maar 8 follikels, ik vraag me af waarom ik nu minder moet gaan spuiten. Ben het gewoon vergeten te vragen!!

Majo, thankx voor je berichtje meid. Het is op het andere forum zo druk daar kom ik me niet meer tussen wroeten. Hoe gaat het met jou?

Elin, ik las dat de cryo's het niet overleefd hebben, wat rot zeg. Zonde van die mooie cryo's, maarja er is verder weinig wat je eraan kunt doen. Op naar de volgende poging....ook in Sept aan de pil, lopen we weer een beetje gelijk!

xxxx

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Majo, ik zie nu dat je alweer begonnen bent met ICSI 2!! Donderdag de eerste Puregon er weer in....spannend meid. Ik ga voor je duimen hoor!

Liefs Maaike

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey die Maaike,

Over een week of 2 begin jij dus ook alweer met spuiten. idd apart dat je nu 50 EH minder moet spuiten....zou zo ook geen goede reden kunnen bedenken. Als je de vorige keer 8 eicellen had....zou je minstens weer hetzelfde kunnen spuiten toch? Of had je toen toevallig heel veel kleinere eitjes erij waar ze niets mee konden? Dat zou namelijk een reden kunnen zijn. In elk geval heel veel succes Meid!! Ik ga je hier volgen!!

Greetz Majo

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    en daar ben ik dan ;)
    zie dat je inmiddels ook alweer begonnen bent. Nog even en het spuiten gaat voor jou ook weer beginnen. Wel raar trouwens dat je nu minder moet spuiten dan de vorige keer, zou gewoon even bellen om dit na te vragen , is toch wel een beetje vreemd.
    Meid, wens je weer veeel succes en zal je weer gaan volgen!

Liefs Miepje

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, even spieken hoe het gaat en zie dat je ook snel weer mag beginnen, spannend.

Liefs Zora

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    En hoe is het nu? Al een ongi in zicht?

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maaike, de ICSI poging is dus van start gegaan. Spannend hoor.
    Raar dat je nu minder moet spuiten; ik zou het ZH gewoon even bellen. Misschien hebben ze het wel fout gedaan. Of misschien heb je nu het korte protocol? Je mag nu op de 2e dag met Puregon beginnen. De 1e IVF moest je waarschijnlijk pas op de 8e dag Puregon gaat spuiten? Daar kan het ook aan liggen.
    Meid ik ga voor je duimen.

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Vandaag begonnen met de deca....ik ben het spuiten gelukkig nog niet vergeten, alhoewel de laatste keer juni was dus het lijkt zo lang geleden. Heb inmiddels het zkh ook gebeld en ze hadden natuurlijk weer eens een fout gemaakt. Ze dachten dat ik de vorige keer ook 150 E spoot dus vandaar. Mag dus wel 200 E spuiten, net als bij de eerste IVF.

Ieoor, ik ben de vorige keer ook op dag 2 begonnen, het lange protocol net als nu. Hoe is het met jou. Zo rot dat de eerste is mislukt, zie dat je ook ICSI gaat doen. Weet je al wanneer je verder gaat?

Zora, ja ongi is woensdag gekomen dus vandaag voor het echt gestart. Spannend maar weer!

Majo, hoe is het met jou? Zie dat je morgen de punctie hebt!! Ga voor je duimen meid, zet em op!

Miepje, hoe voel je je met een emmy aan boord. Mag je de 21ste testen?

Elin, met jou ook alles goed? Ben je nog aan de pil? Weet je al wanneer je mag starten met IVF2?

Liefs Maaike

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maaike; als ik dat zo hoor..... GRR het ZH maakt best veel (kleine) foutjes steeds.
    Dat je als patient zoiets moet controleren is eigenlijk wel heel erg.
    Qua artsen vind ik het nog wel eens jammer dat we weg zijn uit het ZH. Maar qua proffesionaliteit en service ben ik blij dat we naar het Geertgen zijn gegaan.
    Ik hoef maar te bellen met een vraag en ik krijg van smorgens tot savonds een uur of 8 een verpleegkundige aan de lijn. Spreekuur van maandag tm zaterdag, ook in de avonduren. Als ik bel voor een afspraak te maken zeggen ze niet; 'dan en dan is je afspraak'. Nee ze vragen; 'wanneer zou je willen komen'. Echt zo'n verschil.
    Het is alleen 20/25 minuten verder rijden.

Maar goed; genoeg gemopperd. De 1e spuit zit er weer in. Goed zo meid. Een nieuw poging is van start.
    Heel veel succes. Ik duim voor je.

Liefs,

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meiden,

Ik hoor niet in dit topic, maar in het Clomid hoekje, maar wil jullie echt heel veel succes wensen!!

Ik duim voor vele zwangeren!!

Liefs

12. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Tja Ieoor het gaat daar niet allemaal soepel. Het was ook zo dat ik eigenlijk 300E moest gaan spuiten de eerste keer. Ik heb toen zelf aangegeven van joh is dat niet teveel!! Toen zeiden ze "ja eigenlijk heb je wel gelijk, ga maar 200 E spuiten. Maar de verpleegkundige had eigenlijk 150E moeten doorgeven want dat stond ook zo in mijn dossier.
    Toen ik de laatste keer belde voor de hoeveelheid E zei ze "nou het is maar goed dat je prima reageerde op die 200E......vind het echt een domme fout. Gelukkig maar dat er niets raars is gebeurd met me hahahaha.

Wat fijn dat het bij Geertgen soepeler loopt! Ben je der ergste klap een beetje te boven en gaat het weer een beetje met je?

Liefs Maaike

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hey Meis, Ja het gaat qua MMM goed met me. Ben over de schok heen dat we maar 1 bevruchting hadden en dat het mislukt is.
    Dat we nu aan de ICSI 'moeten' vind ik nog wel een beetje raar. Wéér een stap in de MMM. Maar nu de laatste.....
    Heb je trouwens net (eindelijk) een PB gestuurd.

Liefs,

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik vergeet trouwens de eenheden. Ja echt slecht is dat. Het gaat wel over mensen en medicijnen. Nu is het allemaal goed gegaan. Je gaat er ook vast niet dood van. Maar het is niet netjes, die onzorgvuldigheid. Ik voelde me daar, door alle miscommunicatie een nummer. En dat is jammer. Want de artsen vind ik wel aardig.

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Babii, zie nu pas je berichtje....heel lief van je bedankt, jij ook succes hoor.

Ja Ieoor, het is allemaal een beetje vervelend hoe het gaat af en toe. Ik snap dat het als een klap aankomt dat er maar 1 embryo ontstaat, je hoopt gewoon op meer. Je leest af en toe meiden met best veel cryo's, dat is toch altijd een geruststelling. Ik kon het ook niet bevatten dat er helemaal geen bevruchtingen waren, daar had ik gewoon niet op gerekend. Mijn man en ik matchen ook niet zo goed. Ik mag vrijdag voor de follikelmeting komen. Vorige keer had ik 9 follikels, waarvan er 8 prima waren voor bevruchting. Ben benieuwd wat het deze keer gaat worden.

Ga nu even wat eten.

xxxxx

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Vrijdag al de follikelmeting. Dat is al snel. Ik hoop dat je een boel mooie eitjes krijgt/hebt.

Fijn weekend.

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey Maaike, zie dat je inmiddels weer begonnen bent. Super. Vrijdag dus al de eerst fm. spannend hoor. Voel je je goed?
    Jammer dat ze zo'n fout maken in het ziekenhuis zeg. Dat moet toch niet nodig zijn. Gelukkig was je zelf alert genoeg, maar je zou toch van hun uit moeten kunnen gaan. Bij ons is het ook al een paar keer gebleken dat je er zelf heel goed op de hoogte moet zijn en dat je ook je mond open moet durven trekken.
    Ik wens je alvast veel succes vrijdag en hoop dat je een mooi aantal follikels hebt. Ik duim voor je!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, morgen al de 1e FM. Je hebt me ingehaald, je loopt nu een week voor. Omdat ik het lange schema heb. Alvast veel succes morgen!

Liefs Zora

19. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Vandaag de eerste FM gehad en vervelend nieuws gekregen.
    Er waren maar 2 dominante follikels (17 mm) bij de rest was allemaal klein (10 mm). Als de kleintjes niet doorgroeien gaat helaas deze ICSI niet door. Ik hoop zo dat ze doorgroeien....bah wat vervelend weer.

xxxx

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik duim voor je dat de rest ook dorgroiet meis! Succes vandaag en ik hoop op goed nieuws!

Liefs Zora

Deel Deze Pagina