Maaike begint met IVF

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maaikiexxx, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meiden, gelukkig goed nieuws vanmorgen. Er zitten nu 6 follikels en allemaal mee kunnen voor de punctie. Dusssss donderdag is het weer zover....ben best zenuwachtig. Vanavond nog 1 maal spuiten en dinsdagavond de pregnyl.

Bedankt voor het duimen,het heeft echt geholpen hoor.

Liefs Maaike

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Gelukkig, fijn dat alles nog goed door is gegroeid. Heel veel succes met de punctie a.s. donderdag!!!!

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Oh gelukkig goed nieuws hier Maaike! Ik heb heel hard geduimd! Donderdag de punctie! Spannend hoor!

4. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Maaike, wat fijn dat de punctie toch door kan gaan!
    Het werd anders wel een hele zure bedoeling na het abrupte einde van de IVF. Maar nu toch 6 mooie follies die meedoen.
    Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat er dit keer een paar mooie bevruchtingen ontstaan!

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    lieve meiden,

bedankt voor jullie berichtjes....doet me goed.
    Morgen de punctie....ben best bang. Bij IVF 1 zoveel pijn gehad, maar het is voor een goed doel en duurt maar even!

Zora, jij hebt vrijdag de eerste FM......succes meis, misschien zijn de eggs al groot genoeg en kan de punctie worden ingepland. Wanneer was die bruiloft ook alweer....16 okt toch? Dat gaat voor die tijd vast wel lukken hoor.

Sabrien, vandaag de eerste deca er weer in. Ga voor je duimen meis.

Sikke, binnenkort cryo-terugplaatsing! Spannend weer en ik ga ook voor jou duimen.

Laat morgen nog wel weten hoe het is gegaan. Ik hoop op een mooie score.

Liefs Maaike

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

Oct 31, 2007
    970
    0
    0
    Wauw, morgen de punctie alweer. Dat gaat snel zo zeg. Hopen dat ze alle 6 follikels kunnen aanprikken en dat er mooie eitjes in zitten. Ik ga hard voor je duimen meid. Enne.. heel veel succes morgen.
    xxx miepje

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Lieve Maaike, ik wil je heel veels terkte wensen met de punctie morgen. Ik hoop dat het deze keer meevalt en ik zal ook meeduimen voor een mooie score.

Ik voel nog neit veel daarbinnen dus ik ben benieuwd of ze hard aan het groeien zijn. Vind het nu wel spannend worden hoor.

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He meiden,

Vanmorgen de punctie gehad, gelukkig weer achter de rug....oh oh wat een pijn. Mijn linkereierstok was weer mobiel en uiteindelijk niet meer te vinden. De ferti-arts heeft bij die eierstok ook niets kunnen prikken, bang dat hij mijn darmen zou raken. Gelukkig nog 5 bruikbare eicellen. Lig nu op de bank, even rustig aan doen.

Zora meid, ik voelde ook nog niet zo veel de eerste paar dagen. Ben erg benieuwd naar je FM....duim voor je.

xxxx

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Oh meid, wat rot dat eht weer zo pijnlijk was. Gelukkig is het achter de rug en hopelijk is het niet meer nodig. Pak nu maar lekker je rust.

Liefs Zora

10. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Maaike, wat balen dat het weer zo vervelend was! En dat je eierstok aan de wandel ging.
    Maar wel 5 bruikbare eicellen. Super hoor!!!
    Nu duimen voor mooie bevruchtingen. En jij even lekker bijkomen om straks je mooie emmies op te halen.

11. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    Hey Maaikie!!

De punctie alweer achter de rug!! Wel vervelend dat het weer zo naar was!! Maar wel 5 bruikbare eicellen!! Hebben ze og iets gezegd over de zaadkwaliteit? Wanneer hoor je meer over de bevruchtingen? Ga heel hard voor je duimen dat ze alle 5 goed bevruchten!! Doe maar lekker rustig aan de komende dagen en laat je maar lekker verwennen!!

Liefs Majo

12. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    goed nieuws gelukkig....alle 5 de eicellen zijn bevrucht.....nu nog maar duimen dat ze goed delen. Ze bellen morgenvroeg alleen op als het niet doorgaat, anders heb ik zondag om 11.00 uur de terugplaatsing.

Hopelijk gaat alles goed.

xxx

13. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Jaaaaaaah Maaike, dat zijn nou eens goede berichten!!!
    Super hoor, alle 5 bevrucht! Volgens mij komt dat niet zo heel vaak voor. Nu op naar mooie celdelingen en dan zondag de tp!!!!!!!!

14. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    thankx meis, ik sta er ook echt van te kijken. Was zo bang voor slecht nieuws gezien onze eerste IVF. De assistent die ik sprak zei dat het raar moest lopen zou het niet door gaan.

Hoe is het trouwens met jou? Over een paar dagen testen....hoe voel je je?
    Ik duim ook voor jou!

xx

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    1,306
    0
    0
    Twente
    Hey Meid,

Wat goed! Alle vijf bevrucht, echt super!
    Hoe is het verder met je? Ik ga heel hard voor je duimen, voor een terugplaatsing van een mooi embryo!

Liefs,

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hey lieve Maaike,

wat heb ik een hoop gemist (had dagen geen internet vorige week). Sorry sorry sorry.

Wat ontzettend vervelend dat de punctie weer pijnlijk was. Maar ontzettend fijn dat de punctie uiteindelijk wel door kon gaan, en dat je geen 2 maar maar liefst 5 goede eitjes had.

En ook nog eens alle 5 bevrucht. Meid ik ben supertrots op je.
    En vandaag om 11.00 uur de TP......

Ik ga voor je duimen.

Heel veel succes straks. Laat je het even weten?

Liefs,
    Ieoor

17. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    En Maaikie.........???????? Hoeveel zijn er teruggeplaatst vanmorgen??? En hoe was de kwaliteit? Ben benieuwd!!!

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Ze hebben gisteren een embryo teruggeplaatst (8-delig) en het voelt nu best raar. Heb al sinds de terugplaatsing wat krampen! Nu proberen de 2 weken door te komen. Ga gewoon werken maar het liefste ga ik 2 weken op de bank liggen hahahaha.
    Is dat normaal die krampen??

xxx

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Meid, wat is het snel gegaan, nu weer een emmy bij je, ik ben al heel hard aan het duimen. Ik weet niet of dat normaal is die krampen. Sterkte in de wachtweken!

Liefs Zora

20. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Hey Maaike, gefeliciteerd met je emmy!!!
    Wat heerlijk dat het een 8-cellige is. Goed hoor!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat ie lekker gaan innestelen.
    Heb je ook nog een aantal in de vriezer?
    Altijd een fijne geruststelling lijkt mij!

Die krampen die herken ik wel.
    Bij de eerste tp had ik dat ook, maar bij de tweede weer niet. Kortom, volgens mij zegt het he-le-maal niets!
    Ik zou me dus niet te druk maken (lekker makkelijk gezegd, is mij ook nog nooit gelukt!)

Share This Page