meiden, slecht nieuws.....wordt net ongesteld. Ik had al z'on vermoeden eigenlijk maar probeerde toch positief te blijven. Helaas! xxx
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Wat ontzettend verdrietig..................... Sterkte meis........ Een hele dikke knuffel Sabrien
Oh, NEEEEEEEE!!! Wat ontzettend ........ (zijn eigenlijk geen woorden voor) Meid, heel veel sterkte! Dikke knuffel van mij
Thankx meiden, voel me ook best rot. Dadelijk even een goed potje janken, dat zal wel helpen. Moet nu alleen Luca van school gaan halen....pfffff xx
Tjee, Maaike! Ik schrik er van! Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Al zal dat op dit moment niet heel veel helpen! Bah!!!!!! Wat ontzettend oneerlijk!
he meiden, Net nog even het zkh gebeld. Ongi zet niet echt door, alleen wat roze verlies eigenlijk en net klein druppe rood. Pffff die onzekerheid! Met Luca had ik ook alleen wat roze en was toen zwanger dus jullie begrijpen mijn spankje hoop dat ik nog heb misschien wel. Ik ga er maar vanuit dat het niets meer word. xxxx
Lieve, lieve Maaike; bah wat KL*TE toch weer. Het zit jullie ook niet echt mee he!!! Ik had het jullie zo gegund. Veel sterkte meid. Huil maar lekker even uit. Ik denk aan je. Liefs, Ieoor
Ohww, ik lees niet goed zie ik; ongesteld zet niet goed door!!!??? Daar wordt een mens toch weer hoopvol van. Heb je er al een testje tegenaan gegooid? Zolang het niet echt doorgezet heeft, heb ik in ieder geval nog een beetje hoop. Mijn duimen draaien weer!!!!!!
he meiden, Weet nu zeker dat deze poging mislukt is......helaas. Met mij gaat alles goed, kan gelukkig erg snel de knop weer om zetten. Maandag heb ik een afspraak staan, kan ik meteen bespreken wanneer ik een cryoterugplaatsing heb en ze goed uit de vriezer komen en eventueel een volgende poging, onze laatste. Bedankt voor jullie lieve woorden en ik ga jullie volgen. xxx
Oh nee Maaike, wat ontzettend balen (understatement)!!! Maar wat goed dat je zo snel de knop om kunt zetten. En dat je maandag al weer een afspraak hebt. Dan gaan we over 2 weken gewoon weer opnieuw voor je duimen!!! Dat de ijskonijntje maar goed mogen ontdooien! KNUFFEL
Oh nee toch....Maaike.....wat verschrikkelijk balen (en dat is zeer zacht uitgedrukt) zeg! Ik had het je zo gegunt!! Ik begrijp dat je wel direct weer door wilt met de cryo's... Succes maandag met het gesprek en dan hopelijk gauw maar weer beginnen!! Knuffel Majo
Arme Maaike. Ik leef met je mee. Zoals Sikki al schrijft goed dat je zo snel de knop om kunt zetten... Ik heb veel aan je gedacht gister en vandaag, maar helaas het heeft je niet geholpen. De laatste poging schrijf je? Bedoel je van deze 2e poging de cryo's? Mag je er 2 terug laten zetten mits ze goed ontdooien, of willen jullie dat niet, of mag het niet van het ZH? Maar jullie gaan toch wel nog (mits nodig, hopenlijk niet) voor de 3e IVF/ICSI poging neem ik aan? Sterkte meis. Ik denk nog steeds aan je. Liefs,