MaaikEmile in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by MaaikEmile, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hai MaaikEmile,
    Ja idd ik hoop ook voor jou dat het een dagje later is ;) Al ben ik niet bijgelovig maar ik had de punctie ook vrijdag de 13e en dat is toch apart.
    Dus jij gaat gelijk weer door ?

Met mij gaat het goed hoor, alleen nog wel last van buikpijn van de menstruatie, dat is niet meer zo erg maar de buikpijn wel :( (maar dat heb ik altijd hoor!)
    En morgen hebben we een afspraak en dan krijg ik als het goed is mijn recepten weer en mogen we hopelijk 20maart weer starten.

Lfs LiAnn

2. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ben eigenlijk ook niet echt bijgelovig maar nu deze keer wel ongeluk heeft gebracht ;)

eigenlijk zou ik op 14-02 (valentijn :D) mn eisprong hebben gehad maar t was toch een dag eerder..

hopelijk is het voor jou deze ronde ook raak! moet gewoon lukken toch!

@Mounia: wat ga je de komende maanden doen? heb je gesprekken in het ziekenhuis? vanaf februari vorig jaar tot februari dit jaar hebben we bijna elkaar maand een gesprek en onderzoek gehad in het zk daardoor leek het allemaal veel sneller te gaan..

3. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    LiAn waarom moet jij eigenlijk hormonen gebruiken als ik vragen mag?
    ik vraag t omdat ik echt veel lees dat vrouwen hormonen moet spuiten enzo en ik helemaal niet.. ook lees ik dat als je hormonen gebruikt, je je IUI poging echt optimaal gebruikt, is dat zo?

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Wanneer heb je je eerste FM? Volgende week denk ik, toch?
    Succes deze ronde!

Liefs Nikkie

5. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Nou een paar dagen geleden moest ik dus bellen ivm de start van een nieuwe cyclus. Ik dacht dus ook dat ik weer zo'n echo kreeg maar ze zei dat het niet nodig was en dat ik maandag weer moest beginnen met die LH testen en dan moet bellen alstie positief is...

6. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    haha ja wat ga ik de aankomende maanden doen :) goeie vraag haha, ik heb geen afspraken in het ziekenhuis, ik heb het hele traject al afgerond, het is nu echt alleen nog maar wachten.

krijg je verder nog wel een echo?

7. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

krijg dit keer geen echo voor de insemenatie... :confused:

8. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    MaaikEmile,
    Ik doe geen IUI,ik doe IVF daarom gebruik ik de hormonen ;)
    Hoe het verder met IUI en hormonen zit dat weet ik echt niet. Wij hebben dit nooit gedaan en moesten gelijk door met ivf.

Lfs LiAnn

9. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    oke dan, ook door slechte kwaliteit van t zaad?

over 4 dagen heb ik alweer mn eisprong.. moest vandaag beginnne met de ovulatietesten, had een heeeeel erg licht streepje, dus spannend!

10. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0

Vroeg je dat aan mij ? over slechte kwaliteit van 't zaad ?

Lfs LiAnn

11. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    ja? of heb ik iets over het hoofd gelezen van jou :oops:

12. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Nee hoor ,maar je had nog wat berichtjes erboven dus ik denk voordat ik antwoordt geef vraag ik het eerst maar even :oops:

Maar nee,mijn man zijn zaad is goed, de reden dat ons is aangeraden om gelijk met ivf te beginnen,is dat ik ernstige endometriose heb, ik ben hier vaak voor geopereerd en heb nu nog 1 eierstok. Al had ik het eerst wel willen proberen,je weet maar nooit. Maar ze zeiden toen, dat omdat we toch heeel lang bezig zijn ,en we graag wilden beginnen, dat we beter gelijk met ivf konden beginnen omdat ze ons heel weinig tot geen kans gaf dat IUI zou lukken. Maar ja elke kans is er 1 toch? En Ivf is ook (maar) 3 pogingen, nu hebben we er nog 2. We hopen natuurlijk van harte dat deze poging gaat lukken.We blijven positief,maar misschien kan ik het toch (mocht het deze keer ook niet lukken) nog eens ga aan kaarten om dit tussen door toch te proberen,al weet ik niet of dit mogelijk is hoor.

Heb ik het zo een beetje beantwoordt?
    Lfs LiAnn

13. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    haha ja hoor dankje, ben niet nieuwsgierig, wil gewoon alles weten ;)

dacht misschien heb je het al een keer verteld en is het me ontgaan, je weet maar nooit met mij ;)

hoop ook voor jullie dat deze poging gaat lukken!

Liefs Maaike

14. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    zit een beetje in de stress :oops:
    heb t gevoel dat ik mn eisprong heb gemist... :(

15. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Nou, mijn vermoedens klopte dus helemaal; ik heb inderdaad mijn eisprong gemist!

zit zwaar te balen, heb dus een vroege eisprong gehad..
    Eigenlijk zou ik vrijdag mn eisprong hebben, ben maandag begonnen met testen.. heb hem dus zondag al gehad denk ik..

deze maand gaat lang duren want ik wacht op niks eigenlijk.. in de wachtweken weet je nog waarop je wacht...

:(

16. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    MaaikEmile,

Wat ontzettend balen zeg!
    Ik vind het heel rot voor je.
    Dikke knuffel
    Lfs LiAnn

17. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    dankjewel!

ben al weer een beetje van de teleurstelling bekomen, maar het blijft balen. Had nu ook in de wachtweken kunnen zitten.

Liever 2 weken na een IUI behandeling wachten, dan een maand wachten op "niks" ...

Liefs Maaike

18. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Nog 6 daagjes voor jou he zie ik :D spannend, hoe voel je je eronder?

19. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Ja heb er weer erg zin in om te beginnen,kijk er echt naar uit.
    Hoop alleen dat de ongie nu eens op gaat houden,ben 't al 2 weken :(
    Maar ze hebben gezegd hoor dat het wel normaal is,maar de buikpijn is niet leuk :(

Ja, voor jou is het nu erg lang he om te wachten.. Kunnen ze de volgende ronde geen echo's maken ofzo ?
    Dikke knuffel voor jou.
    lfs LiAnn

20. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    zo 2 weken, dat is wel heel erg lang toch? heb je dat wel vaker gehad eigenlijk?

ja ik ga het wel vragen als ik weer bel om door te geven dat ik start met een nieuwe cyclus.
    dat was bij de 1e IUI poging wel zo en bij deze niet, en nu heb ik dus mn ei gemist....

Share This Page