Maak de zin af: toppunt van nesteldrang:

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Regenboogmam, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    2 wasmachines willen hebben omdat het niet snel genoeg gaat..

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Leuk topic! :)

... m'n familie opdragen nú te komen omdat vandaag écht de babykamer klaar moest (ze wonen aan de andere kant van het land en mijn nesteldrang kwam vroeg, rond de 28 weken)

Ze kwamen wel na een hysterische bui van mij :)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ....het beddengoed uit de kast nog een keer wassen omdat het toch echt schoonmoet zijn :S

4. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Elke 2 dagen het hele huis poetsen uit angst dat de kraamhulp in een 'vies' huis zou komen...want stel je voor dat de baby kwam één dag voordat ik weer ging poetsen!! :D

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    elke dag het huis uitsoppen tot dat het glimt.. (heb echt veel last van de nesteldrang)

6. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

huilend van de pijn door bi de badkamer willen soppen omdat mijn man (en het is zo'n schat!!) het niet goed genoeg gedaan had..

toen schaamde ik me wel even hihi...

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Met 6 weken al beginnen te zeuren dat er echt opgeruimd kan worden omdat zo toch echt geen baby kan kruipen ;) koekoek .....

8. Username

Username Niet meer actief

Nesteldrang, wat is dat?

Helaas, voor mij dus niet herkenbaar... :(

9. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    De achterkant van de verwarming poetsen....

10. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    wakker worden en maar aan 1 ding denken. BADKAMER SCHROBBEN!!!! en het ook gelijk doen zodra je je bed uit stapt. Elke dag:)

11. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het (helaas?) ook helemaal niet... Bij geen van m'n zwangerschappen gehad tot nu toe, wie weet bij deze ;)

12. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Joe!! De relatie en ik zitten er ook nog steeds op te wachten.. Zou toch verdomde handig wezen ;)

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pas tevreden naar bed gaan als de keukenkastjes zijn gesopt.

14. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    In een regenbui je ramen lappen... omdat ze echt té vies zijn... (vond ik) hahaha

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Helaas is de poetsdrang een beetje aan me voorbij gegaan. Maar ik vind het toppunt nog steeds dat ik van die keurige 'maatcirkels' heb gemaakt (zoals ze die in winkels soms ook aan de kledingrekken hebben hangen) had gemaakt, omdat ik in het begin 3 maten in de kast had hangen...
    Voor een kan-mij-het-schelen-huishoud-chaoot als ik, is dat echt heel erg over de top, haha.

16. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    Een nieuw huis willen kopen bij 36 weken zwangerschap.

Groetjes Mupke

17. Jomy

Jomy Niet meer actief

S nachts dromen dat ik mn ramen had gezeemd en erg teleurgesteld zijn toen dat niet waar bleek te zijn toen ik eenmaal beneden kwam :)

18. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Gelukkig nergens last van gehad.. :)

19. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Poetsen heb ik geen 'last' van, maar ben wel bewaarderig aangelegd. En aangezien we allemaal paar maand geleden gewisseld hebben van slaapkamer moeten er nog kleren gewisseld worden van enkele gezinsleden aangezien de commode volligt met spullen van een 3-jarige ;). Maar aangezien het boven erg koud is heb ik mijn hoop gevestigd op de warmere dagen die komen gaan :D

20. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    bij de eerste was mijn eerste reactie op mijn zwangerschap, wow ik ga nu eens echt tieten krijgen....( nooit gekregen)

de reactie van mijn man : nesteldrang... betekend dat dat je het huis op en top schoon houdt :p:p ( ehh nee want ik had er geen last :p)

bij de 2e had ik zoiets van ach ik zal wel geen tieten krijgen.... en ik kreeg ze wel :d helemaal happy, manlief goede hoop voor nesteldrang, en wederom geen nesteldrang gehad :p
    hij dan weer wel :p dus het huis was wel op en top haha :p:p

nu verwacht ik weer geen nesteldrang, heb het nooit gehad en denk ook niet dat ik het ga krijgen, hoewel manlief hoop blijft houden :p:p

Deel Deze Pagina