s'avonds om 22.00 het chiffon van het fonteintje in de wc uitelkaar draaien om die van binnen ook nog ff heel goed schoon te maken met dettol. (6 uur later begonnen de weeeen)
Nesteldrang? Niet echt last van gehad eigenlijk..... Ben van mijzelf al een poetser, en opruimerig.. In mijn zwangerschap niets anders geweest dan normaal...
hoogzwanger (van mijn dochter) op mn kont de vloer, de kastjes en de verwarming van de keuken met een schuursponsje en jif schrobben... Wilde eigenlijk het hele huis zo doen maar mijn vriend kwam net op tijd thuis..
De badkamer en devkeuken elke dag poetsen inclusief de keukenkastjes van binnen elke dag! Terwijl we volgende week een nieuwe keuken krijgen
Met 35 weken de hele babykamer in elkaar zetten omdat manlief het de volgende dag wilde doen!!! Stel nou dat de baby die nacht komt....
Haha zo leuk om te lezen. Hier nooit aan nesteldrang toegekomen omdat de baby's graag de wereld wilden zien voordat mama uberhaupt ergens aan begonnen was.
Met 41+ weken met je dikke buik bovenop het aanrecht klimmen om het roostertje van de ventilatie schoon te poetsen Met 41.5 op je knieen 40m2 pas gelegde stenen vloer schoonschrobben met cementontsluieraar omdat je heel misschien nog voor de bevalling gaat verhuizen (terwijl je 2 dagen later ingeleid wordt...) Met 41.5 (diezelfde dag dus) je complete babyuitzet 100km naar het nieuwe huis verhuizen (tillen, sjouwen, foeteren op vl omdat dozen niet netjes opgestapeld staan, vloer nogmaals schoonboenen ivm de modder/sneeuw op de pas gepoetste vloer...) 41.6 braken mijn vliezen Hoezo nesteldrang?
Verliefd worden op een huisje wat veel te duur is maar door familiebanden waarschijnlijk wel binnen bereik ligt en die compleet gemoderniseerd moet worden... Het liefst zou ik nu nog beginnen xD
Fijn topic! Ik heb naast de kleertjes van de baby ook al onze eigen kleding gewassen, en dan bedoel ik de dingen die nog niet in de wasmand waren beland. Koekoek! Elk laatje omkeren en poetsen en sorteren. Blij worden van het feit dat je morgen de ramen mag gaan lappen omdat het niet zo achterlijk koud meer is. De gordijnen, boxkleden en maxicosihoes voor de 2e keer wassen sinds mijn verlof (36 weken)...
Alles tegelijk willen doen : -verven, opruimen, ikeakasten in elkaar steken, sorteren .... en mij opjagen in de wanorde die er nu volgens mij heerst...
bij de eerste had ik het wel, net wat er eerder gezegd was, ik was bang dat de kraamhulp in een rommelig vies huis terecht kwam Nu heb ik er (nog) geen last van dus als er dames zijn met vreselijke poetsdrang, roept u maar!
Met 36 wk zwangerschap, terwijl manlief op zakenreis is in de usa, nog even de hele vloer van de babykamer in de olie zetten (16m2 kamer). Want ja stel je voor dat je gaat bevallen...
Haha wat een leuke dingen staan er tussen! Mijn bijdrage: Met een oude tandenborstel (en bekkeninstabiliteit ) op de knieën de kitranden op de grond in de badkamer poetsen, specifiek dat stuk bij de glazen wand, net onder het wasmeubel.
De dag voor je bevalling nog de gang gaan behangen en uiteraard ben jij degene die op haar knieën gaat om het goed achter de verwarming strak te trekken...