Ik koop altijd mijn babyvoeding (Nutrilon Omneo nr. 1) bij de Jumbo supermarkt omdat hij daar doorgaans de goedkoopste is. Nu ben ik er achter gekomen dat bij de DA van tijd tot tijd de prijzen omlaag gaan van de voeding. En dan heb ik het niet over een aanbieding, maar een echte prijsverlaging. Hierdoor heb ik al twee bussen babyvoeding gratis kunnen halen bij de Jumbo. Zij hebben namelijk de regel dat als het ergens anders goedkoper is, je het bij de Jumbo gratis krijgt. Ook kon ik bij de Jumbo zonder problemen mijn volle pak Pampers nr.2 die mijn dochter inmiddels niet meer paste omruilen voor een nieuw pak Pampers nr. 3. SUPPPPPPPER!! En dat zonder bon, sterker nog ik heb de luiers destijds bij de Etos gekocht!
hier geen DA in de buurt (niet in het dorp) hoe kan ik aantonen dat het daar goedkoper is? heb je een bonnetje nodig?
Ja met een bon krijg je als t goed is je aankoop bedrag van jumbo terug plus een pak extra is met alles zo
hier bij de jumbo telt het niet wanneer het op een drogist gaat, het telt alleen als het goedkoper is dan andere supermarkten.
Hier telt het bij alle winkels, met de uitzondering dat het wel in hetzelfde dorp gekocht moet zijn. Het mag alleen op A-merken die niet in de aanbieding zijn. Je moet het product inclusief de kassabon meenemen. Let op; je bent de kassabon wel kwijt voor de administratie van de supermarkt. Je moet ook je naam en telefoonnummer doorgeven omdat je deze stunt natuurlijk niet maar keer op keer kunt herhalen (de prijzen zijn gemiddeld pas na twee dagen aangepast)