Zou graag jullie mening willen horen.. Als het onzin is moet ik het maar gewoon van me afzetten! Mijn man was de afgelopen dagen op reis in Frankrijk (met auto en vrienden) Hij zou gisteravond voor 24u thuis zijn omdat ik jarig ben vandaag.. Nu kwam hij vannacht om 1u thuis. Ik gunde hem het tripje heel erg maar is het echt zo gek dat ik teleurgesteld ben?
Eerlijk? Ja ik vind wel een beetje dat je je druk maakt om niks. Je bent vandaag toch nog de hele dag jarig? Misschien was het wel druk op de weg en was hij daarom wat later. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen.
uhm.. het is een uurtje uitgelopen? hij kan nog een paar uurtjes slapen en dan de hele dag met je feest vieren. ik had er zelf geen drama van gemaakt..
Eh, ja, je stelt je aan. Hij heeft een lange reis achter de rug; met tussenstops, files, eten, tanken etc. ik vind een uurtje later heel netjes.
eerlijk gezegd vind ik ook dat je je druk maakt om niks... vooral als het door een file komt. Ik zou me er in ieder geval niet druk om kunnen maken.
Nee echt?! Dan stel je je echt enorm aan! Sorry hoor, maar is dit serieus? Teleurgesteld omdat je man een uurtje later thuis is dan gepland, door iets waar hij helemaal niks aan kan doen.. Ik hoop dat je niet boos op je man geworden bent? Dat zou namelijk best triest zijn..
Maar ook kon hij er iets aan doen onderweg.. het is 1 uur op een 10urige reis.. Misschien gingen ze wel even koffie drinken bij een tankstation en bleven iets langer staan dan 10min, moesten daarna met de hele club pissen en wilden een paar nog roken buiten. Hij HAD in zo'n geval misschien kunnen eisen dat ze ermee kappen en in de auto springen, op de gas trappen om die tijd in te halen onderweg enz.. Maar zou je dan boos worden als ie dat niet had gedaan? Mij zou het eerlijk gezegd niks uitmaken, hij kwam midden in de nacht thuis van een lange trip, gezond en wel. Ik had hem een warm welkom geheten
1uur is toch niet zo laat? Zo laat komt mijn vriend soms ook pas naar bed als hij nog even een film af wil kijken op tv ofzo... Ik vind dat je je heel erg aansteld. Ik hoop toch ook voor je man dat je het hem niet gaat kwalijk nemen.
Haha, nee natuurlijk niet. Ook al heeft ie een uur zitten poepen waardoor hij dus later thuis kwam, jammer dan.. Ik moet trouwens wel lachen om dat stukje waarin hij zijn vrienden zou moeten aansporen, haha. Ik zie t al helemaal voor me; "kom jongens, ik moet over 1,5 uur thuis zijn, t vrouwtje is dan jarig". Maar ik dacht dat er misschien een hele goede reden kon zijn waarom zij teleurgesteld is, maar die is er dus niet.
Oke duidelijk.. Bedankt voor jullie eerlijke meningen! Had het gewoon fijn gevonden om om 12u samen te zijn. Zou persoonlijk rekening gehouden hebben met files e.d. Veel liefs
Wat heerlijk als je je over.dit soort dingen druk kan maken. Ik moest het drie keer lezen voor ik het probleem überhaupt begreep .
Thja een uurtje te laat, niet iets om wakker van te liggen, maar heeft hij tvwel laten weten dan? Want snap met een lange reis je denkt goh hij is te laad is er iets febeurd.. Maar nu veder niet druk om maken En gefeliciteerd met je verjaardag
Ik vraag mij eigenlijk af of dit echt serieus is. Zijn er echt mensen die zich daar druk om zouden maken?
Maar waarom dan precies? Omdat je dan om 12 uur vannacht echt jarig was? Je bent toch nog de hele dag jarig?