Mijn man werkt gewoon op zijn verjaardag en op de mijne is hij ook nooit vrij. Alleen op die van onze zoon. Maar mocht het echt nodig zijn, zal hij ook op die dag moeten werken. Plicht roept hè. Wat vond je man er eigenlijk van?
of dat ie hem onthoud! heb weleens gehad, smorgens stond ie op, ging werken, belt ie om 1 uur op... oja schat gefeliciteerd
als je precies om 00:00 geboren zou zijn ..... ik ben om 23:55 geboren dus officieel maar 5 minuten per jaar jarig
Het is toch geen school vakantie? Ik zou bijna denken dat het komkommer tijd is en dat de mollen weer uit de grond poppen
We gingen een keer per auto van Portugal naar Nederland en het ging de hele weg voorbeeldig. Net de grens NL over bij Hazeldonk en we konden achteraan aansluiten We hebben van de grens tot aan Haarlem zowat net zo lang gedaan als de hele rest van de rit, zo leek het. En ja, we hadden wel wat rekening gehouden met files.
grappig dit...iemand post een ogenschijnlijk onzinnig probleem maar de reacties die erop volgen zijn misschien nog wel triester. ts, natuurlijk stel je je aan en maak je je druk om niks...zo'n bui hebben we allemaal wel eens.
Een uurtje later dan gepland? Tja,kan gebeuren toch? In Frankrijk kunnen de wegen behoorlijk druk zijn dus tja... Wat maakt dat uurtje uit? Je bent immers een hele da jarig dus dat ene uurtje zou niet uit moeten maken toch?
@TS; ik zou er zelf ook niet echt mee zitten. Als jij dat wel doet, had je dat van tevoren nadrukkelijk aan moeten geven, dan was hij vast wel eerder vertrokken.
Ja, is echt een beetje overdreven van je. mijn man wil altijd lekker op tijd thuis zijn na z'n werk. Nu ligt er een boete van 300euro op de mat voor te hard rijden. Wat heb je liever, een uur te laat of zo'n dikke boete?
Een uur? Echt? File kun je niet altijd incalculeren en dan nog.. je bent de gele dag jarig en of hij je nou om 12 uur of 1 uur een kus geeft voor je verjaardag en dan gaat slapen.. Ik zou gek worden als ik gezeik krijg om een uur...
Ok, even een tegengeluid . Als hij heeft beloofd om voor middernacht thuis te zijn en ze gaan 10 uur van tevoren weg en de rit is 10 uur, dan weet je dat je bij file meteen al te laat bent... snap het wel als je met vrienden bent enzo, maar dan moet je het niet beloven. Verder, tja, jammer maar helaas, maar je bent de hele dag jarig. Gefeliciteerd!!!
Ik zou niet kwaad worden, maar wel zeggen dat ik het niet leuk vind. Wij zijn heel erg van het optijd zijn en zodra iets uitloopt het aan elkaar laten weten. Ook al is hij met zijn vrienden weg! En zijn vrienden vinden hem daar echt niet minder om TS ik snap je gevoel! En nog gefeliciteerd!