Maak ik me druk om niks?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxan, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    haha, misschien wijden ts en vriend de verjaardag wel heel speciaal in zo in het nachtelijk uur, en is ts daarom zo teleurgesteld;)

Ts van harte, ben wel net te laat ook, een uur en twintig minuten, hoop dat je het me niet kwalijk neemt :)D)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wauw, je bent echt boos omdat hij een uurtje later thuis is, na zo'n lange reis? Ik zou alleen maar blij zijn dat mijn man weer heelhuids op de stoep staat.

Als hij niets van zich had laten horen, een uur later kwam en je ongerust zat te wachten, kan ik me voorstellen dat je boos bent. Maar niet om het feit op zich. Dus ja, een beetje (heel erg) overdreven. Ik hoop dat je ondanks alles toch een leuke verjaardag gehad hebt. ;)

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dit. Het is niet attent om geen rekening te houden met iets wat voor een ander belangrijk is. Kunnen wij het met z'n allen honderd keer onbelangrijk vinden, maar dat doet er niet toe. Wij zijn niet de maat der dingen.

En als de man van TS niet wist dat dit zo belangrijk voor haar was, dan is het een ander verhaal. Overigens is dat wel een typische 'vrouwenkwaal': onuitgesproken verwachtingen ;)

4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ts je vroeg onze mening, die krijg je.

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik het uitdrukkelijk had uitgesproken het belangrijk te vinden dat hij voor 00:00 thuis was en we zouden dat ook zo hebben afgesproken zou ik er zeker van balen.. doordat ik jarenlang mijn verjaardag niet heb gevierd, en ook een aantal verjaardagen erg teleurgesteld ben in familie (mn familie was vergeten dat ik 18 werd bv) is het voor mij altijd best een dingetje. ..

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je vroeg toch om een mening?

7. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Dit idd!! Jeetje wat zijn vrouwen erg zeg

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met je eens

En ja ts vraagt om meningen en in mijn ogen hoeven die idd echt niet aan te sluiten bij haar gedachten, maar je kan toch nog steeds netjes zeggen wat je denkt?

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.024
    1.039
    113
    Hoezo dat dan? Ze vroeg toch om een mening?? Toevallig is iedereen het met elkaar eens, dat maakt de reacties toch niet erg ofzo?
    En idd, ik vind het ook overdreven. Als je hier al een heisa van kunt maken, hoe moet dat dan wel niet gaan als er echt wat aan de hand is? 😳 Maar iig gefeliciteerd met je verjaardag!! 🎉🎉

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wahaha nou daar denkt menig zwpagina lid toch écht anders over :D:D
    Verder +1.

11. susy26

susy26 Niet meer actief

Toch nog een fijne verjaardag gewenst !!!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Dat er gezegd wordt dat ze zich druk maakt om niks en zich aanstelt is prima..maar vergelijkingen als: "ik snap dat sommige mannen vreemd gaan als ze zo'n vrouw hebben" dat vind ik erg ver gaan. Nergens staat toch dat ze haar man de huid vol gescholden heeft?? Ze is teleurgesteld.
    Nou hebben we allemaal niet eens zo'n moment waarop we lekker onredelijk reageren??

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wist je man dat van tevoren, dat je echt samen wilde zijn om 12 uur?
    Zoja, dan is het niet zo fijn dat hij zo krap gepland heeft. Ik zou dat niet te groot maken, nogmaals, maar hij mag best even de feedback krijgen dat hij dat echt even handiger had kunnen plannen en voldoende speling had moeten inplannen om zeker weten op tijd thuis te zijn dan.

14. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik zou mij daar persoonlijk niet druk om maken!!
    Dat ene uurtje dat hij langer weg is overleef je ook wel weer.
    Er kan onderweg van alles gebeuren dat je vertraging oploopt.
    Als het 10 uur rijden is wil niet zeggen dat het altijd precies 10 uren rijden is. Je hebt indd de hele dag nu nog samen.

Nog gefeliciteerd en een fijne dag!

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.176
    1.849
    113
    Liever een uur te laat dan haasten en een ongeluk krijgen.

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    tja IK vind dat met zulke in MIJN ogen totaal onbelangrijke zaken niet raar ja, als er om elk zulk soort geneuzel die man daar op aangesproken word. laat ik het zo zeggen... als mijn man om zulke dingen gaat vervelen dan had ik allang mn biezen gepakt ja. beeetje realistisch blijven he.

17. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Op mijn verjaardag lig ik om 12 uur al lang te snurken.
    In de ochtend begint het pas, in ieder geval sinds mijn 12 dan.
    Daarvoor wou ik inderdaad dat het vanaf 12 uur s'nachts al feest was.
    Als hij het had beloofd, had hij idd eerder weg kunnen gaan maar hij was met vrienden.
    Alsof die gehoor gaan geven aan zijn "Ja, we moeten eerder weg want wil voor 12 uur thuis zijn".
    Je beslist samen.

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier ben ik het mee eens, rare vergelijkingen en ik geloof echt dat iedereen weleens onredelijk is en zich aanstelt in een relatie

@TS hoop dat je een fijne verjaardag heb gehad

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

#99 Aszz, 31 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2015
    Nee natuurlijk niet, die zijn altijd redelijk, vol begrip, begrijpen alles en zijn nooit eens onredelijk boos.
    Dat wéét je inmiddels toch wel?! ;)

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Liever een uur eerder vertrekken dan te laat aankomen ;)

Het is maar net hoe je ernaar kijkt. Ik vind dat je niet iets moet beloven en het dan niet nakomen, kan ik heel slecht tegen.

Mijn man weet dat en hij zegt dus meestal: ik weet niet hoe laat ik thuis ben ;)
    Maar ik ken hem ook langer dan vandaag, als hij om middernacht schrijft dat hij bijna weggaat, weet ik dat het nog wel een uur kan duren ;)

Deel Deze Pagina