Maak ik me druk om niks?

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxan, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VSC

VSC Niet meer actief

Jeetje sommige reacties kunnen echt niet. De man van TS zou nu ineens vreemd mogen gaan? :$
    Ik snap dat je teleurgesteld bent als hij je echt op t hart had gedrukt dat ie voor twaalven thuis zou zijn. Maar hij was niet opzettelijk te laat en mannen kunnen niet altijd ons gevoel begrijpen. Als jullie nog steeds ruzie zouden hebben, dan zou ik t wel overdreven vinden en vooral zonde van je verjaardag.
    En nog gefeliciteerd

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    nee miep dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat ik kan begrijpen dat sommige mannen wel eens naast de pot pissen met zon bitch thuis.:cool:

maar verdraai het lekker. fijne zondag verder:)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo'n bitch... Ze geeft alleen aan teleurgesteld te zijn, meer niet. Misschien heeft ze niets tegen haar vriend gezegd erover, misschien hebben ze helemaal geen ruzie. Alleen omdat iemand teleurgesteld is, is ze een bitch???

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    nee klopt daar heb je gelijk in... maar ik bedoel het meer in het algemeen van die vrouwen die om elke scheet bij dr vent zitten te miepen. zeg ook niet dat ts dat ook is maar ik ken ze wel en echt, heb gewoon medelijden met die kerels soms.

en dit is echt het laatste wat ik er over zeg:)

5. VSC

VSC Niet meer actief

Miep nog wel. ;)
    Oke t mag niet maar je zou t begrijpen, wat een groot verschil inderdaad.. Blijf t een vreemde opmerking vinden, volgens mij verdiend niemand een overspelige vent

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    #106 Novastar, 31 mei 2015
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
    Volgens mij vergeten veel mensen dat de man van TS ook nog vrienden bij had. Misschien wilden zij niet eerder vertrekken zodat manlief op tijd bij zijn vrouwtje kon zijn? Mannen hechten daar over het algemeen niet zoveel waarde aan. En als die man dan gaat zeuren dat hij op tijd thuis wil zijn voor de verjaardag van zijn vrouw is hij een mietje en zijn vrouw een trut die hem onder de plak heeft. 😏
    Ik vind de reactie van TS ook een tikje overdreven maar haar man moet ook niks beloven dat misschien niet haalbaar is. Heeft hij wel laten weten dat hij later zou zijn? Ik vind het zelf nooit zo erg als mijn man later is maar hij moet dat wel even laten weten, anders maak ik me zorgen. En die reacties van "eerder vertrekken want je moet op tijd zijn", hoe Hollands! In mijn vrije tijd kijk ik ook niet op edn half uurtje. Maar ik spreek ook nooit een exacte tijd af. 😊

7. VSC

VSC Niet meer actief

Nou k weet niet wat voor soort vrienden jouw man heeft :D ..

8. Ik ben ook zo'n nerd die waarde hecht aan dat 12-uur-moment. Maar goed, ik zou het sowieso niet tof vinden als mijn man zo vlak voor m'n verjaardag wegging.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een toeval, we wonen ook in Holland! :p

Ik heb dus, lekker Hollands, echt een hekel aan mensen die standaard te laat komen. Als je altijd netjes op tijd bent (wat toch wel normaal is in Holland) betekent het dus dat je altijd moet wachten. In sommige situaties niet zo'n ramp, soms wel erg vervelend.

10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik spreek niet uit ervaring aangezien ik zelf ook niet zo heel stipt ben. Dat kan ik dus ook niet van mijn man verwachten, haha! Ik trek veel op met mannen dus ik weet hoe zoiets gaat.

11. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik zeg ook wel eens dat ik in het verkeerde land geboren ben. 😏 Ik snap op zich wel dat het vervelend is als mensen moeten wachten. Ik voel me ook wel een tikje schuldig dan. Maar ik heb ook geen zin in stress en tijdsdruk in mijn vrije tijd dus zeg ik vaak "ik ben er tussen twee en half drie". Gaat nooit mis. 😄

12. Luja

Luja Niet meer actief

Ik denk alleen maar van wat heb je een fijn leven als je je om een uur te laat thuiskomende vriend zo druk kunt maken.
    Maar hopelijk heb je alsnog een leuke verjaardag gehad :)

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hier nog eentje hoor :)

Maar zoals ik al eerder zei: volgens mij is het allang duidelijk voor TS wat 'men' er van denkt. Zullen we dit topic dan gewoon laten voor wat het is? ;)

14. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je er dan ook tussen 2 en half 3 bent is er voor mij niks aan de hand. Maar ik vind mensen die dan rustig om 3 uur aan komen behoorlijk respectloos. Ik maak tenslotte dan tijd vrij voor die of gene en zit daarop te wachten en die ander is alleen maar met zichzelf bezig .. nee bah! Afspraak is afspraak!
    Overmacht is een ander verhaal ,net als kan een keertje gebeuren.. maar mijn frustratietolerantie kan nog maar weinig hebben van mensen die standaard te laat komen. ..

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit doen wij ook wel hoor, zeker als we met mensen afspreken in het midden van het land en zij uit het noorden komen en wij uit het zuiden. Maar dan komen we vaak alsnog tegelijkertijd aan :)
    Maar als ik iemand met de auto ophaal en moet nog een half uur wachten, dat is echt niet leuk. Op een terras of ergens waar wat te doen is zou ik het ook nog niet zo erg vinden. Maar ik ben zelf graag op tijd, voel me echt bezwaard als ik te laat ben (wat dus haast niet gebeurt ;))

16. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Het is natuurlijk geen groot probleem. Maar och we mogen toch best af en toe teleurgesteld zijn om niks. Niet voor iedereen is de verjaardag even belangrijk, maar voor ts duidelijk wel.
    Was waarschijnlijk al een puntje toen de reis gepland werd en man heeft waarschijnlijk gezegd ik ben sowieso voor 12 uur thuis. Zij zat op hem te wachten en vond zichzelf heel zielig dat ze alleen jarig zat te zijn.. En dan is een uur lang en kan je je vanalles in je hoofd halen.
    Ik begrijp het op zich wel maar zou er geen drama van maken.
    Fijne verjaardag verder :)

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nah, ik snap het wel een beetje hoor! Ik vind het van haar man ook wel naief om geen speling te nemen op een rit van 10 uur. Er kan altijd iets misgaan en als je vrouw heeft aangegeven dat ze het fijn vindt om precies om 24 u haar verjaardag samen in te gaan...? Kleine moeite om een uurtje of 2 eerder te vertrekken denk ik dan.
    Niet op elke vakantie natuurlijk, maar het is haar verjaardag.

Ik zou er zelf overigens niet zo'n moeite mee hebben, zolang ik wel ontbijt op bed krijg :p

18. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Als je man richting noorden moest via de A27, dan vind ik het niet eens gek dat hij een uurtje later was... van hooipolder tot Houten was de hele weg afgesloten. Ik heb via Den Bosch gereden over de A2....

Deel Deze Pagina