hey meiden heb een vraagje ik maak me een beetje zorgen om chayenne ze geeft sinds een week of 2 na de fles heel vaak melk terug wat ze eerder bijna nooit deed en heb niks veranderd aan haar voeding. Ze heeft voor 3 weken geleden de tweede prikjes gehad sinds dien is ze helemaal van slag slaapt veel meer en veel langer ze word savonds ook altijd weer wakker wat ze eerst ook nooit deed, zou er misschien iets zijn met haar ze heeft geen koorts is heel levendig enzo groetjes mariska
Hallo, Hier ook veel slabbertjes om na het flesje! Milou heeft dit ook vanaf die leeftijd meer gedaan. Ze was dan ook ineens heel erg beweeglijk met armpjes en beentje. Is Chayenne dit ook? Omdat wij voor Milou vanwege heupdysplasie regelmatig naar de kinderarts moeten, heb ik het even nagevraagd. Zolang het niet in golven terugkomt, hoefden we ons geen zorgen te maken. Ze is gewoon erg beweeglijk. We kregen als tip haar rechter te zetten tijdens het drinken en rustig de tijd te geven voor de boertjes. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes Anouk
dank je voor je reactie chayenne is ook heel bewegelijk geworden de laatste tijd vooral haar beentjes daar trapt ze echt mee. ik ben er vanochtend ook toevallig begonnen met rechtop eten geven en ze heeft het binnen gehouden bedankt voor je reactie