Te kort aan 200'cc' aan voedsel?

Discussie in 'Voeding' gestart door Jucade, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft hier echt niet meer genoeg aan, wie van jullie heeft dit ook gehad en hoe losten jullie dit op dan? Wij geven nu alvast maar wat bambix als toe.. De grotere potjes zijn voor vanaf 12 maanden.. :(

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Potjes zijn richtlijnen vind ik. Als je geen potjes geeft maar met de pot mee laat eten, geef je toch ook geen afgemeten 200cc? Ik zou gewoon wat meer geven. Evt. yoghurt als toetje. In mijn ogen geef je niet zo snel teveel eten. Als je maar een normaal ritme hebt van ontbijt, lunch, diner, evt. laatste fles en 2 gezonde tussendoortjes dan geef je toch gewoon de hoeveelheid die Justin nodig heeft?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja vers geef ik idd méér. Maar aan de potjes heeft hij niet genoeg! ;)

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dan open je gewoon 2 potjes en geeft nog een schep uit het volgende potje. Dat je de volgende dag eventueel een ander smaakje hebt, maakt niet zoveel uit toch, je mengt dat gewoon weer met elkaar..

Ik heb ook het idee dat zelf gekookt eten veel meer vult..

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Of je geeft wat meer yoghurt oid als toetje.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    We geven er nu 60 cc bambix op n lepeltje achteraan en dit gaat nu prima! En n uurtje later nog 120 cc bambix uit zijn fles en meneer is klaar voor de nacht!

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    patroeschka youame had daar ook niet genoeg aan die kreeg toen youame 8 maand was potjes van 12 maand

ik zou het gewoon een keer uitproberen

het CB zei tegen mij dan moet je maar wat uit een 2e potje van 8 maand halen
    jah zo geef je snel geld uit ja

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier heeft Joris ook 9 van de 10 keer te weinig aan een potje. Als hij nog moppert krijgt hij gewoon nog wat uit een nieuw potje. Meeste keren eet hij vers en krijgt hij dus meer, maar van de potjes zorg ik dus dat ik van elk smaakje 2 in huis heb speciaal daarvoor! Loopt idd op in de kosten dat klopt, maar vind de 12 maanden potjes toch net iets te ver vooruitliggend...

Deel Deze Pagina