Justin heeft hier echt niet meer genoeg aan, wie van jullie heeft dit ook gehad en hoe losten jullie dit op dan? Wij geven nu alvast maar wat bambix als toe.. De grotere potjes zijn voor vanaf 12 maanden..
Potjes zijn richtlijnen vind ik. Als je geen potjes geeft maar met de pot mee laat eten, geef je toch ook geen afgemeten 200cc? Ik zou gewoon wat meer geven. Evt. yoghurt als toetje. In mijn ogen geef je niet zo snel teveel eten. Als je maar een normaal ritme hebt van ontbijt, lunch, diner, evt. laatste fles en 2 gezonde tussendoortjes dan geef je toch gewoon de hoeveelheid die Justin nodig heeft?
Dan open je gewoon 2 potjes en geeft nog een schep uit het volgende potje. Dat je de volgende dag eventueel een ander smaakje hebt, maakt niet zoveel uit toch, je mengt dat gewoon weer met elkaar.. Ik heb ook het idee dat zelf gekookt eten veel meer vult..
We geven er nu 60 cc bambix op n lepeltje achteraan en dit gaat nu prima! En n uurtje later nog 120 cc bambix uit zijn fles en meneer is klaar voor de nacht!
patroeschka youame had daar ook niet genoeg aan die kreeg toen youame 8 maand was potjes van 12 maand ik zou het gewoon een keer uitproberen het CB zei tegen mij dan moet je maar wat uit een 2e potje van 8 maand halen jah zo geef je snel geld uit ja
Hier heeft Joris ook 9 van de 10 keer te weinig aan een potje. Als hij nog moppert krijgt hij gewoon nog wat uit een nieuw potje. Meeste keren eet hij vers en krijgt hij dus meer, maar van de potjes zorg ik dus dat ik van elk smaakje 2 in huis heb speciaal daarvoor! Loopt idd op in de kosten dat klopt, maar vind de 12 maanden potjes toch net iets te ver vooruitliggend...