Bij deze de test van vanochtend weet het niet zeker maar ik zie een lichte 2de streepje ik ben 1 week overtijd.
Ik zie 'm ook hoor, vind 'm wel licht nog! Hopelijk worden de testen snel donkerder. Iig alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Trouwens.. iemand die ik ken heeft ook 2van deze testen gebruikt ze waren best licht vergeleken met haar vorige testen. . Deze test droogt ook nog eens langzaam op het maakte haar onzeker en deed een dipstick en die gaven 2 hele duidelijke strepen aan! Naar mijn mening geven deze testen niet echt knalstrepen.. kan zijn dat ik in de war ben met een andere merk.. ik heb het over een huismerk..weet alleen de naam niet meer, ik ben van mening dat als je met een andere test gaat testen je haast knallers krijgt!
Ik heb het hier ook gehad ja ik durfde het niet te geloven dus met 6w nog een VAn deze gedaan en die gaf een streepje net zo donker als die van ts helemaal in de stress een cb+ gedaan en die knalde
Bij mij bleven ze de eerste weken ook licht. Sommige mensen maken langzamer HCG aan. Geen zorgen maken. Succes en gefeliciteerd!
nou na 10 min was het streepje veel donkerder, maar ik moest toevallig bij de gynaecoloog zijn en die heeft meteen een echo gemaakt en er was toch iets te zien ze zei ook het gele lichaampje zat er en ik moest nu zon 6/7 weken wachten om te kijken of het geen buiten baarmoederlijke zwangerschap word ma voor alsnog ben ik Super blij en iedereen bedankt voor de felicitaties
Dat bedoel ik als je rond 6 a 7 weken bent en dan zo'n licht streepje. . Dat is niet zo erg goed zelfs niet als je niet zo heel snel hcg aanmaakt. Dat bedoel ik dus met die testen ze kunnen je erg onzeker maken .. wat fijn dat je al een echo heb gehad! Nogmaals gefeliciteerd
Ja dat bedoel ik.. ze leveren best wat stress terwijl je met een andere test al een knaller zou hebben